سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به تصویب رسید؛

اختصاص 7 میلیارد تومان به بازی های رایانه ای

طبق مذاکرات انجام شده با کمیسیون فرهنگی و کمیسیون تلفیق مجلس بودجه ای برای کمک به بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نظر گرفته شده که به تصویب رسید.

 دکتر بهروز مینابی مدیر عامل  بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه طی صحبت های انجام شده با کمیسیون های فرهنگی و  تلفیق بودجه ای برای بنیاد در جدول 21 که کمک به موسسات فرهنگی هنری است در نظر گرفته شده به خبرنگار اورژانس it   باشگاه خبرنگاران  اذعان داشت: مبلغ 7 میلیارد تومان برای کمک به بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نظر گرفته شده که به تصویب هم رسیده اما تحقق آن مشخص نیست.

 وی با اشاره  به اینکه سال گذشته  نیز مبلغ 10 میلیارد برای بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نظر گرفته شده بود افزود:  از این مبلغ تنها 1.5 میلیارد تومان به بنیاد اختصاص  داده شد که  يك میلیارد آن دی ماه و 500 میلیون آن نیز در اسفند ماه به بنیاد داده شد.

مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه در صورت تخصیص نیافتن اعتبارات لازم به صنعت بازی های  رایانه ای بمبازی سازان داخلی ما با جذب شرکت های خارجی می شوند اظهار داشت:  با جذب متخصصان داخلی به شرکت های خارجی دیگر نمی توانیم بازی های بزرگ و فاخر تولید کنم و با توجه به نوپا بودن این صنعت انسجام و وحدت آن از بین خواهد رفت./ع2
برچسب ها: بازی ، رایانه ، کمیسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.