توجه به منابع درآمدی، بهبود روابط و تطبیق ظرفیت های دبیرخانه سازمان نظام صفنی رایانه ای استان تهران به عنوان مهمترین محورهای فعالیت این سازمان در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش  خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران در مراسم معارفه مهندس یوسفیان به عنوان دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران که امروز در محل این سازمان برگزار شد آزاده داننده رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران اظهار داشت:بحث توجه و مراقبت از منابع درآمدی سازمان نظام صنفی رایانه ای، بهبود و ترمیم روابط سازمان با اعضای خود و انطباق ظرفیت های دبیرخانه با انتظارات مدنظر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران از جمله وظایفی است که به دبیرخانه این سازمان محول شده است.

وی با اشاره به تقویت محورهای فوق الذکر و در دستور کار قرار گرفتن آنها به عنوان مهمترین فعالیت های سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران اذعان داشت: برای حضور موثر و نزدیک شدن به بازارهای خاص به منظور کسب اطلاعات عمیق درخصوص بخش های صنعتی مانند حوزه حمل و نقل و نیازهای اطلاعاتی آنها فعالیت هایی را در هیات مدیره شروع کردیم.

وی تصریح کرد: طرح صیانت از سرمایه انسانی در حوزه شرکت های فناوری اطلاعات را در دستور کار داریم چرا که جابه جایی نیروی انسانی برای شرکت های بزرگ یک معضل بود و استارت کار زده شده است.

داننده خاطرنشان کرد: امید است بطور توافقی پروتکل های بین شرکت ها برای جابه جایی نیروی انسانی با حفظ دانش آنها باقی بماند.

وی یادآور شد:دنبال این هستیم که اعضای نظام صنفی رایانه ای استان تهران به عنوان صاحبان موضوع  پروتکل های توافقی داشته باشند./ع2
برچسب ها: رایانه ، صنفی ، پروتکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار