سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بياتيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بازگشت استقلال به بودجه‌نويسي کشور با احياء سازمان مديريت

رئيس مجمع نمايندگان کردستان با اشاره به تصميم مجلس مبني بر احياء سازمان مديريت و برنامه‌ريزي گفت: مجلس با تصميم احياء "سازمان مديريت و برنامه‌ريزي"، بار ديگر استقلال را به بودجه‌نويسي کشور برگرداند.

سيدمحمد بياتيان نماينده بيجار در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران،  به تصميم اخير مجلس مبني بر احياء "سازمان مديريت و برنامه‌ريزي" اشاره کرد و گفت:‌ يکي از مهمترين‌ گام‌هاي مجلس در ابتدا سال دوم، موافقت با احياء اين سازمان است.

وي افزود: "سازمان مديريت برنامه‌ريزي" در حالي 7 سال قبل منحل شد که بسياري از دلسوزان نظام و اقتصاددانان نسبت به اين موضوع هشدار داده و مخالفت کرده بودند.

عضو هيات رئيسه کميسيون صنايع و معادن مجلس اظهار داشت:‌ اگر سازمان مذکور منحل نمي‌شد قطعا در خصوص تهيه بودجه و بودجه‌نويسي کشور مشکلات فعلي رخ نمي‌داد و هر ساله بودجه شفاف تقديم مجلس مي‌شد.

رئيس مجمع نمايندگان کردستان خاطرنشان کرد: مجلس با تصميم احياء "سازمان مديريت و برنامه‌ريزي"، بار ديگر استقلال به بودجه‌نويسي کشور را برگرداند.

وي ابراز اميدواري کرد: طرح تشکيل سازمان مديريت، برنامه‌ريزي و بهره‌وري هرچه سريعتر آماده و براي اجرا ابلاغ شود.

اضافه مي‌شود؛ وکلاي ملت در جلسه علني روز گذشته سه‌شنبه 28 خردادماه با يک فوريت تصويب طرح احياء سازمان مديريت، برنامه‌ريزي بهره‌وري موافقت کردند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: سازمان ، مدیریت ، برنامه ، احیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.