سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

ارتقاء مراکز پژوهشي كشور مهمترين اولويت رئيس جمهور منتخب ملت

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات گفت: رشد علمي کشورمان نسبت سال‌هاي گذشته 11 برابر متوسط جهان ذکر شده و اين در حالي است که دولت آينده بايد به علم و تکنولوژي جديد مانند انرژي هسته‌اي، هوا و فضا توجه ويژه‌‌اي داشته باشد.

"قاسم جعفري" نماينده مردم بجنورد،جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، به تشريح اولويت‌هاي دولت آينده در حوزه  آموزش و تحقيقات پرداخت و گفت: به تشريح اولويت‌هاي دولت آينده  در حوزه بهداشت و درمان پرداخت و گفت:رئيس جمهور منتخب بايد در آموزش عالي نقش جامع علمي کشور را مورد توجه قرار دهد.
 
وي در ادامه افزود: بايد دانشگاه را به سوي کيفيت پيش برده تا رشد علمي کشور روند صعودي يابد، تا از اين طريق بتوان در عرصه‌هاي بين‌المللي به موفقيت‌هاي چشمگيري دست يافت.
 
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات تصريح کرد: رشد علمي کشورمان نسبت سال‌هاي گذشته 11 برابر متوسط جهان ذکر شده است و اين در حالي است که بايد در دولت آينده به علم و تکنولوژي جديد مانند انرژي هسته‌اي، هوا و فضا توجه ويژه‌‌اي داشته باشد.
 
جعفري به تلاش رئيس جمهور منتخب به گسترش مراکز تحقيقاتي کشور تاکيد و اظهار داشت: حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني بايد آموزش‌هاي مهارتي در دانشگاه‌ها را يک امر جدي دانسته تا به هنگام فارغ‌التحصيل شدن  دانشجو اين فرد بتواند در حوزه کاربردي مرتبط با رشته تحصيلي خود به فعاليت بپردازد.
 
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات در مجلس در پايان خاطر نشان کرد: بايد با بها دادن به پژوهشگاه‌هايي همچون پژوهشگاه ناباروري رویان ضمن ارتقاء مراکز تحقيقاتي، علمي کشور به گسترش تعامل و همکاري هرچه بيشتر با کشورهاي بين‌المللي در رابطه با تحقيقات علمي و پژوهشي اقدام کنيم.  
 
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.