سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین؛

حضور حماسی مردم نشان داد که شیرانی در بیشه ایران خفته‌اند که دیده بدخواهان سرزمین را کور می‌کنند

"جامعه اسلامی مهندسین" طی بیانیه‌ای اعلام کرد: اين حضور حماسی، پیوند مستحکم ایران و ایرانی را در هر کجاي دنيا با نظام، اسلام و ميهن به رخ بدخواهانی کشید که در پی گسستن این اعتماد و پیوند مقدس‌اند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "جامعه اسلامی مهندسین" طی بیانیه‌ای اعلام کرد: اين حضور حماسی، پیوند مستحکم ایران و ایرانی را در هر کجاي دنيا با نظام، اسلام و ميهن به رخ بدخواهانی کشید که در پی گسستن این اعتماد و پیوند مقدس‌اند.


متن این بیانیه به شرح زیر است:

با یاد و نام امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

انتخابات 24 خرداد در شرايطي برگزار شد که نظام سلطه مي‌پاييد تا نشانه‌هاي ضعف اين ملت را در برابر بدخواهي‌هايش ببيند و بتازد آنگونه که تاکنون تاخته است اما اين ملت نشان داد که شيراني در بيشه ايران خفته‌اند که ديده هر بدخواه دين، آيين و سرزمين خود را کور می‌کند. ملت ايران در انتخابات خود بر چهره بدخواهان رد افسوس بر جاي گذاشت.

اين حضور حماسی، پیوند مستحکم ایران و ایرانی را در هر کجاي دنيا با نظام، اسلام و ميهن به رخ بدخواهانی کشید که در پی گسستن این اعتماد و پیوند مقدس‌اند.

حماسه سیاسی عظیم ملت ایران نشان داد که نظام جمهوری اسلامی مستحکم­‌ترین نظام مردمسالار دنیا است و از عظیم­‌ترین پشتوانه مردمی برخوردار است. حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره‌کننده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زد و برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی افزود.

اين حضور هوشمندانه، از یک سو فصل نوینی در روند حرکت تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور گشود و از سوی دیگر شکست و رسوایی دیگری را به جبهه معاندین و بدخواهان جمهوری اسلامی تحمیل کرد و اینک با تحقق حماسه سیاسی، ملت ایران در انتظار بسترسازی دولت آینده برای فراهم سازی زمینه های تحقق حماسه اقتصادی است، حماسه‌ای که استعداد و ظرفیت ملی کشور آنرا تضمین خواهد کرد.

پیروز حقيقي اين انتخابات ملت بزرگ ایران است که عظمت خود را به رخ جهانيان کشيد. خداوند تغییر و تحول در هیچ ملتی را جز با خواست خود آنان محقق نمی‌کند و اين ملت نشان داد که شايسته بهترين‌هاست و براي بهترين‌ها به ميدان مي‌آيد.

خشوع و خاکساری در برابر لطف و رحمت خداوند براي چنين ملتي، اقل سپاس است. سپاس حقيقي، تامين رضايت اين ملت است و خداوند نيز اين را مي‌پسندد.
 

اين حماسه پرشکوه را به محضر مقام معظم رهبري، ملت ايران و برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني تبريک عرض نموده و از خداوند متعال برای ايشان و دولت آینده، موفقیت و توفیق خدمت به ملت شریف ایران را مسئلت می‌نماييم.

و اما چند نکته؛

اکنون پس از خلق حماسه سیاسی، نوبت به تحقق حماسه اقتصادی و ساماندهی مشکلات کشور رسیده است که جز با همدلی و همراهی همه مردم عزیز و جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی محقق نخواهد شد و وظیفه همگان، حمایت و همکاری با منتخب ملت است.

رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه‌ ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمانهای بزرگی که رئیس‌جمهور و همکاران وی در دولت، متعهد و مسئول تحقق آن هستند، به آنان کمک ویاری خواهند داد.

هیجان و التهاب روزها و هفته های رقابت، باید جای خود را به همکاری و رفاقت بدهد و ديگر کانديداها و حاميانشان به منتخب ملت ياري دهند تا براي تعالي کشور گام‌هاي استواري بردارد.

همچنين تقدير از رسانه ملی و مديران محترم آن که با ابتکار خود، سبکي نوين در تبليغات رقابت هاي انتخابات رياست جمهوري ارايه نمودند و صادقانه، راوي اندیشه‌هاي نامزدان ریاست جمهوری شدند را وظيفه مهم خود مي‌دانيم و اين ابتکار را از موفقيت‌هاي درخشان جناب آقاي مهندس ضرغامي دانسته و به ايشان تبريک مي‌گوييم.

در پايان سرافرازي ايران و ايراني را از درگاه حضرت حق آرزو مي‌نماييم.

جامعه اسلامي مهندسين

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.