سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آتش بس میان زن و شوهرها؛

اگر سر هر چیز کوچکی دعوا می کنید...!

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد دلیل اصلی اختلافات و جرو بحث ها میان زن و شوهرها ریشه در اختلافات فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ زن و شوهرها با یادگیری مهارت های زندگی و شناخت کافی از روحیات و افکار یک دیگر به راحتی می توانند یک دیگر را درک کنند و مشکلاتشان را برطرف کنند.

 اگر سر هر چیز کوچکی که دعوا می کنید سعی کنید تا با یاداشت برداری از چیزهایی که آزارتان می دهند و زیاد رخ می دهد توانایی و صبر خود را هنگام مواجه با آنها زیاد کنید.
 
 زن و مردها باید سعی کنند رفتارهای یک دیگر را تغییر دهند بلکه باید با صحبت و شیوه ی رفتار صحيح خواسته های خود را به طرف مقابلشان بیان کنند.

حالت دفاعی گرفتن و داشتن مقاوت باعث دعوا و کشمکش هر چه بیشتر می شود.

هنگامی که دعوا یا جرو بحثی رخ داد دو طرف باید خود را کنترل کنند و از به کار گرفتن الفاظ بد و توهینی جلوگیری کنند زیرا باعث بیشتر برافروخته شدن ‌آتش دعوا می شود.

اگر دعوا رخ داد سعی کنید سکوت کنید و بعد از دعوا حتما یادداشتی از اتفاق یا ماجرایی که رخ داده است بنویسید این کار باعث می شود تا دفعه بعدی که اتفاق رخ داد آگاهانه تر برای آن اقدام و تلاش کنید.

زن و شوهر زمانی می توانند بعد از دعوا با هم آشتی کنند که هیجاناتشان فروکش شده باشد و عقل  و ذهن در شرایط بسیار مناسبی باشد و بعد از آرام گرفتن با در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط صلح و آشتی را برقرار کنند.

برچسب ها: دعوا ، زن ، شوهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.