سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"حميدرضا مشهدي‌ عباسي" نماينده فيروزکوه و دماوند شد

نماينده معين فيروزکوه و دماوند از انتخاب نماينده اين حوزه انتخابيه خبر داد.

لاله افتخاري نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر که همزمان نماينده معين دماوند انتخاب شده بود در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از انتخاب نماينده دماوند و فيروزکوه خبر داد.

وي افزود: در پي برگزاري انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس نهم، نمايندگان 4 حوزه انتخابيه مشخص و بر اساس آن حميدرضا مشهدي‌ عباسي نماينده مردم فيروزکوه و دماوند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران انتخابات دو مرحله‌اي مجلس نهم در حالي در دوازدهم اسفند 90 و 15 ارديبهشت 91 برگزار شد که 286 نماينده موفق به حضور در مجلس شدند و 4 حوزه انتخابيه بلاتکليف به ميان دوره‌اي کشيده شد.

بنابراين همزمان با برگزاري انتخابات يازدهم رياست جمهوري و دور چهارم شوراهاي اسلامي شهر و روستا و انتخابات ميان‌دوره‌اي چهار حوزه انتخابيه مجلس شوراي اسلامي در‌ 24 خرداد ماه در حوزه‌هاي انتخابيه "فيروزکوه و دماوند"، "ايلام، چرادول، شيروان، ايوان و مهران"، "تويسرکان" و "تنکابن و رامسر" برگزار و نمايندگان اين 4 حوزه نيز مشخص شدند.

بر اين اساس، محمدمهدي مفتح به عنوان نماينده تويسرکان، شمس‌الله شريعت‌نژاد به عنوان نماينده "تنکابن و رامسر"، عمران علي‌محمدي به عنوان نماينده  "ايلام، چرادول، شيروان، ايوان و مهران" و حميدرضا مشهدي‌عباسي به عنوان نماينده "دماوند و فيروز کوه" انتخاب شدند.

اضافه مي‌شود، لاله افتخاري در غياب نماينده حوزه دماوند و فيروز کوه به عنوان نماينده معين دماوند و فيروزکوه امور مربوط به اين حوزه انتخابيه را پيگيري مي‌کرد.
انتهاي‌پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.