سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعت زمينه را براي افزايش توليد فراهم مي کند

صنعت با ايجاد فرصت هاي شغلي و فراهم کردن امکانات تامين معاش خانواده زمينه لازم را براي آماده ساختن جوانان به کار و افزايش توليد فراهم مي آورد.

علي الله همداني کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان مطلب فوق گفت: براي رشد صنعت لازم است که بهره وري را مدنظر داشت و اين مهم بدون توجه به دو عامل اساسي کار و سرمايه و بدون رويکرد تکنولوژيک قابل حصول نيست.
وي افزود: فناوري هاي نوين از يک سو باعث تنوع و گوناگوني کالاهاي توليدي شده و بر انواع آن مي افزايند و از آنجا که پيشرفت زندگي اقتصادي و اجتماعي مردم موجب افزايش توقعات آنها از زندگي بهتر و رفاه بيشتر مي شود، اين تنوع در توليد مي تواند تا حدود زيادي به اين توقعات جامه عمل بپوشاند.
اين کارشناس اقتصادي با بيان اينکه صنعت در سطح کلان مي تواند شکوفايي و رشد اقتصادي را سبب شود گفت: صنعت فرآيندي است که داراي ابعاد فراوان و متنوع مانند ابعاد فيزيکي، فني، اجتماعي، اقتصادي و انساني است.
همداني خاطرنشان کرد: سهولت در انجام وظايف با استفاده از اين فناوري ها و سبک کردن سنگيني وظايف و افزايش سرعت عمل در انجام آنها  از جمله آثار و اثرات صنعت بر امور توليد از نقطه نظر کيفي و کمي به شمار مي روند.
برچسب ها: صنعت ، تولید ، معاش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.