معاون برنامه‏ ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه گفت: امروز شاهد هستیم که به واسطه در پیش گرفتن برخی استراتژی ‏ها و سیاست ‏های مناسب، صادرات کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد.

اسماعیل اسفندیار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دولت با عزم و اراده وارد عرصه تولید و حمایت از تولید کنندگان و سرمایه ‏گذاران شده است.

وی ادامه داد: دولت‏ های نهم و دهم ثابت کرده ‏اند که در حمایت از تولید و تولید کننده پیشتازند و برای تحقق این مهم، آمادگی کامل دارند.

وی تصریح کرد: سیاست شهرستان فیروزکوه، حمایت از تولید و اشتغال در منطقه در چارچوب قانون است و ما در نقطه تقابل با سرمایه‏ گذار نیستیم، اما در مقابل انتظاراتی هم داریم.

وی با اشاره به بیکاری جوانان و فارغ‏ التحصیلان دانشگاهی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه ‏گذاران در منطقه در چارچوب انعقاد تفاهم‏ نامه ‏ای با آنان به منظور رونق اشتغال با اولویت افراد بومی و محلی صورت خواهد پذیرفت.

اسفندیار افزود: برگزاری دوره‏ های آموزشی به منظور تبدیل نیروهای بومی به نیروهای حرفه ‏ای در این عرصه، از دیگر مفاد این تفاهم‏ نامه خواهد بود.

معاون برنامه ‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه با اشاره به نقش مدیران شهرستان در حمایت از سرمایه ‏گذاران تاکید کرد: باید با رعایت اخلاقیات و سعه صدر، از حضور سرمایه‏ گذاران در منطقه استقبال کرد و مشکلات فراروی آنان را به حداقل رساند.

وی از کاهش مشکلات معدن‏ داران به حداقل ممکن و حمایت بیشتر از سرمایه ‏گذاران خبر داد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و حمایت مدیران شهرستانی، مشکلات بخش صنعت و معدن در منطقه به حداقل ممکن می ‏رسد.

اسفندیار افزود: برای نخستین بار در تاریخ ایران، دولت 52 درصد از بودجه خود را از محل درآمدهای صادرات غیر نفتی بسته که در اقتصاد وابسته به نفت کشور، حرکت بسیار شجاعانه ‏ای است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.