سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سليمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دشمن‌شناسي و زمان‌شناسي ملت بصير ايران "حماسه سياسي" ديگري خلق خواهد کرد

عضو فراکسيون روحانيون مجلس با بيان اينکه دشمن‌شناسي و زمان‌شناسي ملت بصير ايران "حماسه سياسي" ديگري در انتخابات پيش‌رو خلق خواهد کرد، گفت: حضور حداکثري ملت ايران در انتخابات رياست جمهوري يازدهم و انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا هم‌چون آب سردي بر پيكر بدخواهان نظام خواهد بود.

حجت‌الاسلام "عليرضا سليمي" نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره اهميت مشارکت مردم در انتخابات پيش‌روي رياست جمهوري و شوراها گفت: نفس حضور در انتخابات، وجاهت و اعتبار نظام جمهوري اسلامي را افزايش مي‌دهد، ضمن آنکه حضور آگاهانه و با بصيرت موجب مي‌شود دولتي بهتر و پوياتر از گذشته و در خدمت مردم و اسلام داشته باشيم.
 
وي در ادامه افزود: حضور حداکثري مردم علاوه برنااميد کردن دشمنان نظام، چشم طمع آن‌ها به نظام را کور مي‌کند و در بعد داخلي نيز قطعا دولت قوي و کارآمد را ايجاد مي‌كند تا روند پيشرفت جمهوري اسلامي روند مثبتي داشته باشد و گام‌هاي ما در جهت تکامل انقلاب اسلامي گام‌هاي مؤثري باشد.
 
عضو فراکسيون روحانيون مجلس اظهار داشت: علي‌رغم همه تحريم‌ها ملت ايران با حضور خود نشان خواهند داد که به نظام اسلامي از عمق وجودشان اعتقاد دارند و زير پرچم و سايه ولايت فقيه، قله‌هاي رفيع پيشرفت را فتح خواهند کرد.
 
وي در خاتمه با بيان اينکه با توجه به زمان‌شناسي که از ملت ايران سراغ داريم علي‌رغم همه تبليغات منفي دشمنان نظام، باز هم "حماسه سياسي" خلق خواهند کرد، خاطرنشان ساخت: حضور حداکثري مردم در انتخابات پيش‌رو، همچون آب سردي بر پيكر بدخواهان نظام خواهد بود.

انتهاي پيام/


برچسب ها: وجاهت ، انتخابات ، ملت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.