سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار فرماندار شهریار به کاندیداها:

در صورت تخلف صلاحیت ها مجدداً بررسی مي شود

فرماندار شهریار گفت:کاندیدای شوراهای شهر و روستا همچون گذشته تمکین به قانون را سرلوحه تبلیغات خویش قرار دهد زیرا در صورت بروز تخلف امکان بررسی مجدد صلاحیت نامزدهای خاطی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس جوهری فرماندار شهریار در حاشیه جلسه ی شورای اداری که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فضل الهی حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در 24 خرداد ماه محقق خواهد شد و کلیه برآورد ها و تحلیل ها حاکی از حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی در ادامه افزود: تبعیت از قانون ملاک و شاخص تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شوراهای شهر و روستا قرار گیرد چرا که در صورت بروز تخلف امکان بازبینی مجدد صلاحیت کاندیدای متخلف وجود دارد.

جوهری در ادامه ضمن تشکر از کلیه دستگاه های اجرایی در امر انتخابات تصریح کرد: تمامی نهادها و ارگان های مرتبط در امور اجرایی انتخابات در حالت آماده باش هستند تا با استعانت از الطاف الهی شهرستان شهریار این آزمون بزرگ انقلابی را همچون گذشته با سرافرازی پشت سربگذارد.

وی افزود: در ایام انتخابات رسیدگی به درخواست های شهروندان نباید فراموش شود و کلیه دستگاه های اداری این شهرستان در پیگیری مطالبات مردمی و پاسخگویی به آنان نهایت تلاش خود را به کار گیرند./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.