سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقلعه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افزايش حباب‌گونه نرخ اجاره بها، ناشي از عدم تعادل عرضه و تقاضا در بازار مسکن است

عضو کمیسیون عمران مجلس، افزایش نرخ اجاره بها را نشانگر ضعف مدیریتي دولت خواند و گفت: يکي از دلایل اصلی افزایش نرخ اجار‌ه‌ بها، متعادل نبودن عرضه و تقاضا در این بازار است، ضمن آنکه انبوه‌سازان مسکن نيز ديگر از سياست‌هاي حمايتي برخوردار نيستند.

"محمد‌جليل سرقلعه" نماينده مردم لردگان و عضو کميسيون عمران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  با اشاره به رشد بي‌رويه و غيرمنطقي نرخ اجاره ‌بهاي مسکن در فصل نقل و انتقالات مسکن، اظهار داشت: يکي از دلایل اصلی افزایش نرخ اجار‌ه‌ بها،  متعادل نبودن عرضه و تقاضا در این بازار است، ضمن آنکه انبوه‌سازان مسکن نيز ديگر از سياست‌هاي حمايتي برخوردار نيستند.

وي با بیان اینکه در شرایط کنونی، بازار مسکن به دليل رشد قيمت، گرفتار رکودی سنگین و بی‌سابقه شده است، افزود: قیمت مسکن و نرخ اجاره بها در کشور با افزایش حباب گونه‌ای مواجه شده که این موضوع به رکود فعلی بازار مسکن دامن زده است.

عضو کميسيون عمران در ادامه تصريح کرد: مبهم بودن سياست‌هاي دولت آتي در بخش مسکن نيز يکي از عواملي است که اين بازار را با رکود مواجه کرده است. 

سرقلعه با بيان اينکه افزایش نرخ اجاره بها نشانگر ضعف مدیریتي دولت‌ است ،خاطر‌نشان کرد: بازار مسکن در انتظار روی کار آمدن دولت جدید است، تا بتواند این بازار را از رکود فعلی خارج و به ثبات و آرامش مورد نظر بازگرداند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن ، دولت ، اجاره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.