سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديريت فروش "برند" سازمان را توسعه مي دهد

توسعه برند سازمان در دنياي امروز با مديريت فروش گره خورده به طوريکه در دنياي به روز تجارت و برند سازي مدير فروش به عنوان حلقه ارتباط با مشتري رشد برند به شرکت را به دنبال خواهد داشت.

شفيعي استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: به واسطه به کارگيري نيروهاي فروش خوب برند سازمان توسعه مي يابد.

وي افزود: برند تصوير احساسات و خاطرات خريدار از يک کالاست در اين ميان نيروي فروش نيز نقش موثري در اين تصويرسازي دارد.

اين کارشناس اظهار داشت: مديريت فروش در کشور بيشتر به صورت سنتي انجام مي شود.

وي تصريح کرد: خدمات فروش در سازمانها از اهميت ويژه اي برخوردار است.

شفيعي ادامه داد: مشکل مديريت فروش عدم آموزش صحيح در اين بخش است.

وي خاطرنشان کرد: فروشنده تحت مديريت فروش تاثير گذار در تعالي سازمان را به دنبال دارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: برند ، فروش ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.