سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باغ کتاب؛ نوشدارويي پس از رفتن اسماعيلي

پروژه باغ کتاب که به عنوان راهي براي برون رفت اين نمايشگاه از حواشي استقرار در مصلاي تهران مطرح شده بود،در حالي به هفته آينده موکول شده که به زعم برخي از کارشناسان اين بار سنگين به منزل نخواهد رسيد.

باشگاه خبرنگاران- پروژه باغ کتاب که بنا برگذري بر تاريخ چند ساله اخير برگزاري نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران به عنوان راهي براي برون رفت اين نمايشگاه از حواشي استقرار در مصلاي تهران مطرح شده بود. اين روزها به مثابه نوشداروي پس از اتمام کار چندين ماهه "علي اسماعيلي" در معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بر سر زبان‌ها افتاده است.
گفتني است که جا به جايي نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران از آغازين روزهاي روي کار آمدن دولت دهم به عنوان مهمترين دغدغه فرهنگ مکتوب اين دولت طرح شده و در قالب وعده‌اي عمل نشده تا به امروز همچنان بر سر جاي خود مانده است.
وعدهاي که گاه با معرفي اماکن مختلفي در جوار حرم امام خميني(ره) بوستان جنگلي چيتگر و شهرک سينمايي غزالي به مرحله عمل شدن رسيد، اما همواره در مرحله پاياني با ناکامي مواجه شد.
اين وعده اما اين بار در سخنان اخير معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در حالي به هفته آينده موکول شده که ديگر چيزي از عمر دولت دهم نمانده و به زعم برخي از کارشناسان اين بار سنگين به منزل نخواهد رسيد./ص

يادداشت از : نسرين خداياري

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.