سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال "حماسه سياسي و اقتصادي"؛

توانمندي سازندگان داخلي در "شوراي توان ملي" ارزيابي مي شود

رئيس انجمن سازندگان تجهيزات نفت ايران گفت: در شوراي توان ملي تقويت توليد ملي و شناسايي توانمندي هاي موجود صنعت نفت و گاز مورد تاکيد قرار خواهد گرفت.

رضا پديدار در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: انجمن سازندگان تجهيزات نفتي سياست هايي را در جهت تقويت توليد ملي و ساخت داخل اجرا مي‌کند که اين امر به شناسايي توانمندي هاي موجود در کشور بخصوص تامين نيازهاي نفت و گاز و پتروشيمي کمک ميکند.

وي تصريح کرد: در راستاي شناسايي سازندگان جديدش از يکصد متقاضي ثبت نام کردند که از بين آنها 25 شرکت تخصصي مورد تاييد قرار گرفتند.

رئيس انجمن سازندگان تجهيزات نفتي با اشاره به اينکه در شوراي توان ملي و ساخت داخل شناسايي نياز بازارهاي هدف در صنت نفت هدفگذاري شده است اظهار داشت: بر اين اساس، ارزيابي و تطبيق ساختار سازماني و تعامل و همکاري تخصصي به عنوان بازوي اجرايي در راستاي مديريت صنعت نفت و گاز، حضور مشترک در تعيين راهکارهاي آسيب شناسي مورد تاکيد قرار ميگيرد.

وي افزود: همگان هدف گذاري در جهت حمايت از توان داخلي، جذب و به کارگيري تجارب بنگاههاي ساخت داخل، تمرکز بر توانمندي ساخت داخل متناسب با ساختار فکري و رويکرد توانمندي اين صنعت، تطبيق استراتژي بازارهاي هدف با سازندگان داخلي، ارائه خدمات کارشناسي به سازندگان تجهيزات نفت در جهت ارتقا حرفه اي نيروي کار، مدنظر مسئولان صنعتي نفت و گار قرار گرفته است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: توان ، ملی ، تجهیزات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.