سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسريع در اجراي پروژه‌هاي "راه و شهرسازي" اهواز

رئيس اداره راه و شهرسازي اهواز گفت: هم‌اكنون عمليات اجرايي پروژه‌هاي اين شهرستان در حال پيگيري و در صورت تامين اعتبار تا پايان سال به بهره‌برداري مي‌رسند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خوزستان، محراب رحيمي اظهاركرد: تكميل پروژه 4 خطه اهواز ـ ملاثاني در حال انجام است و اين پروژه به بهره‌برداري رسيده و اكنون زيربار ترافيك مي‌باشد اما برخي اقدامات تكميلي از قبيل احداث دوربرگردان‌ها انجام نشده است.

وي از آغاز مجدد عمليات اجرايي پروژه‌ راه عنافچه در آينده نزديك خبر داد و افزود: عمليات اجرايي اين پروژه به دليل كمبود اعتبارات به كندي پيش مي‌رفت. همچنين برنامه‌ريزي شده تا به‌زودي برخي پروژه‌هاي روستايي اصلاح شوند.

رئيس اداره راه و شهرسازي اهواز ادامه‌داد: از جمله پروژه‌هاي ديگري كه در حال انجام است دوربرگردان‌هاي مسير آبادان و كمربندي شرق اهواز است كه برنامه‌ريزي شده تا اواخر امسال‌ به پايان برسند. همچنين در كمربندي غرب اهواز نيز با وجود پيش‌بيني برخي مشكلات با شركت نفت عمليات اجرايي آن با جديت در حال انجام است.

رحيمي تصريح‌كرد: جاده اهواز به سمت آبادان در حال فرسوده شدن است و در صورت بروز بارندگي در آينده و عدم اصلاح اين مسير، به‌طور كامل از بين خواهد رفت و براي جلوگيري از اين مشكل و به‌سازي آن نياز به اعتبار است.

وي عنوان‌كرد: در اواخر سال 91 نيز پروژه‌هايي از قبيل پل مليحه سعدون به طول 30 متر و با اعتبار 5 ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد. همچنين مطالعات روي پل برومي اهواز به سمت سربندر در حال انجام است و سعي مي‌‌شود پيش از بارندگي‌هاي امسال اصلاح شود.

رحيمي خاطرنشان‌كرد: كل پروژه‌هاي راه روستايي و بين شهري اهواز بيش از 2000 كيلومتر است و با توجه به وضعيت تامين اعتبار كنوني توانستيم تاحدودي پروژه‌ها را جمع‌بندي كنيم.

انهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.