سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سوگ سالروز رحلت امام(ره)؛

روایت " قصه شمع " از شبکه سحر

مستند تلویزیونی " قصه شمع " به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد وفات رهبر کبیر انقلاب اسلامی از سیمای فرانسوی شبکه سحر به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مستند تلویزیونی " قصه شمع " که به زندگی و شخصیت تاثیر گذار امام خمینی رضوان الله تعالی علیه می پردازد، به سرپرستی محسن روخ دوست به فرانسوی زبانگردانی شده است.
این مستند که به معرفی شخصیت این رهبر بزرگ و انقلابی می پردازد، برای پخش در سالروز عروج ملکوتی امام راحل (ره) تهیه شده و برای مخاطبان و علاقمندان فرانسوی زبان این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.
" قصه شمع " بر اساس ترجمه ای از دکتر علی خدابنده و ویراستاری آناهیت همپارتیان تهیه شده است. در این مستند امیر حسین برهانی، جلیل مقدادی، زهرا اسدزاده و ... به گویندگی پرداخته اند. اپراتوری دوبله این مستند بر عهده مهیار رشیدی و صدابرداری آن را نیز محسن ترابی انجام داده است.
مستند " قصه شمع " به معرفی شخصیت تاثیرگذار امام خمینی (ره) بر جهان اسلام و ملت های تحت ستم جهان می پردازد.
مستند تلویزیونی " قصه شمع " در دو قسمت 25 دقیقه ای در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد از ساعت 3:00 بامداد به وقت تهران برای مخاطبان فرانسوی زبان این شبکه از کانال یک شبکه بین المللی سحر پخش خواهد شد./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.