سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه نجات مسلمانان، تمسک به قرآن است

'سید محمد حسینی' وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی، تمسک به قرآن را تنها راه نجات مسلمانان از گزند دشمنان در جهان دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سید محمد حسینی بامداد دوشنبه در حاشیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره ) و شهدای نهضت پانزدهم خرداد، برگزاری این مسابقات را همزمان با بیست و چهارمین سالگرد امام راحل را فرصت مغتنمی دانست که مهمانان خارجی با شخصیت، جایگاه و زندگی امام آشنا شوند . 
وی با اشاره به انس همیشگی امام راحل با قرآن و شناخت وی از این کتاب آسمانی گفت: آن بزرگوار تاآخرین لحظات عمر با عزت خویش لحظه ای از این کتاب آسمانی جدا نشد، از این رو ایشان باید به عنوان یک انسان با کمالات تمام الگو و اسوه همگان در آشنایی با قرآن و آموزه های آن قرار گیرد. 
حسینی خاطر نشان کرد، انس و شناخت امام خمینی (ره) با قرآن باعث تحول در جامعه شد و اگر نظام اسلامی امروز حاکم شده به دلیل پیوند با آموزه های قرآنی است . 
وزیر ارشاد همچنین اظهار داشت: امام خمینی علاوه بر انس با قرآن این کتاب آسمانی را در زندگی و جامعه متجلی می کرد . 
به گفته حسینی، صبر، بردباری و استقامت بنیان گذار جمهوری اسلامی همواره به خاطر تکیه بر قرآن و پیوند به آموزه های این کتاب آسمانی بوده است. 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر انسانی در مسیر الهی گام بردارد، نصرت الهی همواره شامل حالش شده و هیچکس نمی تواند بر او غلبه کند . 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه تاکید کرد، جامعه باید قرآنی باشد و هرگز نباید مهجور واقع شود. 
در پایان این مراسم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر رونمایی از کتابچه حفظ موضوعی قرآنی از شماری حافظان قرآن کریم نیز تجلیل شد ./ي2
برچسب ها: وزیر ارشاد ، حسینی ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.