سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استانداری تهران در واکنش به کیفیت نامناسب نان:

گراني نان كذب است/ اتحادیه نانوایان از کوتاهی برخی نانوایان جلوگیری کند

معاون برنامه ریزی استانداری تهران از عدم افزایش قیمت نان خبرداد و گفت: اتحادیه نانوایان موظف است از کوتاهی برخی نانوایان جلوگیری کند.

نعمت الله ترکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به کیفیت طبخ نان در تهران ، گفت : کیفیت نان طبخ شده در تهران مناسب نیست اما گندم خریداری شده و آرد حاصله از آن دارای  کیفیت خوبی است.
وی تاکید کرد: اتحادیه نانوایان موظف شده است تا با نظارت و پیگیری بیشتر از کوتاهی برخی نانوایان جلوگیری نمایند.
وی بابیان اینکه کمبود گندم و آرد در استان تهران وجود ندارد ، ادامه داد :ذخیر ه سازی خوبی برای تهیه نان در  استان صورت گرفته است؛ البته باید به این نکته هم توجه کرد که گندم و آرد حاصله از آن با نرخ مصوب سال 91 در اختیار نانوایان قرار می گیرد لذا بحث گرانی و افزایش قیمت در مقوله نان به هیچ وجه وجود نداشته و نخواهد داشت.   
معاون برنامه ریزی استانداری تهران با تا کید براینکه  سهمیه بندی آرد دراستان تهران وجود ندارد، اظهار کرد: روزانه 22 هزار کیسه آرد ( با وزن 900 تن ) بین نانوایان استان تهران توزیع می شود.
ترکی در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مبنی برخودکفایی تهران در بحث تولید گندم ، خاطرنشان کرد : از يک میلیون و 300 هزار تن مصرف گندم در استان تهران حدود 350 تن آن  توسط کشاورزان تهرانی تولید شده و مابقی از استان هایی نظیر خوزستان، مازندران، سمنان و ... به تهران انتقال می یابد./ز 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.