سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معتضد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاري مناظره انتخاباتی در رسانه ملي نشان‌گر وجود دموکراسي در کشور است

یک کارشناس مسائل تاريخي و سياسي گفت: برگزاري و پخش مناظره روز گذشته از رسانه ملي نشان‌دهنده وجود دموکراسي در کشور بود و رسانه‌‌هاي بيگانه از پخش چنين مناظره خوبي در کشور شوکه شدند.

"خسرو معتضد" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره نحوه  پخش مناظره انتخاباتي از صدا و سيماي جمهوري اسلامي در روز گذشته اظهار داشت: برگزاري مناظره روز گذشته رسانه ملي نشان‌دهنده وجود دموکراسي و حرکت رو به جلو براي پيشرفت کشور بود.

وي با اشاره به پخش اين مناظره انتخاباتي از رسانه ملي گفت: در دوران پهلوي فاقد برگزاري چنين برنامه‌هايي در تلويزيون بوديم، اما خوشبختانه امروز حضور 8 کانديداي انتخاباتي در تلويزيون با وجود سلايق و افکار متفاوت نشانه خوبي براي اعتلاي ايران است و کمک زيادي به مردم براي انتخاب فرد اصلح در کشور مي‌کند.

اين کارشناس مسائل تاریخی و سیاسی بيان داشت: بهتر بود که در مناظره فرصت بيشتري براي ابراز بيان و سخنراني کانديداها در اختيارشان مي‌گذاشتند.

معتضد با بيان اينکه شبکه‌هاي بيگانه و ماهواره‌ها از پخش چنين برنامه‌اي از رسانه ملي تکان خوردند، خاطرنشان کرد: برگزاري چنين برنامه‌اي شوک بسيار بزرگي به آنها وارد کرد و اين نشان‌دهنده وجود آزادي و دموکراسي در کشور است. چه بهتر که ميزان برگزاري چنين مناظره‌هايي را در تلويزيون در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري بيشتر کنيم تا مردم شناخت بيشتر و بهتري از کانديداهاي خود کسب کنند.

وی افزود: واکنش منفي تلويزيون‌هاي بيگانه نسبت به برگزاري مناظره روز گذشته سيماي جمهوري اسلامي نشانه بدخواهي آنها نسبت به کشور است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.