سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای فرانسوی زبان ها؛

شبکه سحر قرآن را تفسیر موضوعی می کند

" تفسیر موضوعی قرآن کریم " عنوان برنامه ای است که به زودی از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر برای جویندگان فرانسوی زبان معارف قرآنی در اروپا و آفریقا، به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، پخش برنامه " تفسیر موضوعی قرآن کریم " در آینده نزدیک  روزهای پنجشنبه از سیمای فرانسوی این شبکه برای مخاطبان فرانسوی زبان آغاز خواهد شد.
این برنامه که به صورت گفت وگو محور و با حضور کارشناس به تفسیر قرآن می پردازد، شامل بخش های تلاوت قرآن کریم، کپشن – نریشن و گفتگوی کارشناس و مجری است که در قالب یک برنامه 30 دقیقه ای پخش می شود.
" تفسیر موضوعی قرآن " به موضوعات مختلف که در قرآن به آنها اشاره شده است با حضور حجت الاسلام سید محمد صغیر به عنوان کارشناس به موضوعات گوناگونی از قبیل اخلاق، معاد و ... در قرآن اشاره می نماید.
" تفسیر موضوعی قرآن کریم "  به صورت تولیدی در قم در حال آماده سازی است که به زودی در جدول پخش شبکه  بین المللی سحر قرار می گیرد و از سیمای فرانسوی پخش خواهد شد.
 سیمای فرانسوی یکی از شش سرویس برنامه ساز شبکه جهانی سحر است که  روزانه  به مدت مجموع 6 و نیم ساعت در دو بخش صبحگاهی و شامگاهی، به تولید و پخش برنامه هایی به زبان فرانسوی  برای تماشاگران غیر ایرانی رسانه ملی می پردازد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.