سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در برنامه این هفته "جمعه ایرانی" می شنوید؛

گزارش منشوری از ایتالیا و گیربازار سینمایی

برنامه رادیویی "جمعه ایرانی" این هفته هم با آیتم های گوناگون و شاد به استقبال از مخاطبان می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برنامه "جمعه ایرانی" سعید توکل درباره بخش های گوناگون این قسمت از برنامه گفت:آیتم های ثابتی که در برنامه داریم با تغییر موضوعات و تنوع در اجرا به سمع مخاطبان خواهد رسید.
وی درباره "آیتم پرطرفدار "مسابقه 20 سوالی" که توسط مهران امامیه و داوود منفرد اجرا می شود گفت:مورد سوال این هفته ما "موش" هست که نویسندگان برنامه با دستمایه قرار دادن این کلمه بار دیگر به برنامه های  ماهواره ای انتقاد می کنند و در بخش دیگری هم شوخی کوچکی با برنامه "ویتامین 3 " خواهند داشت که با اجرای هنرمندانه این عزیزان در نوع خود جالب و شنیدنی خواهد بود.
توکل به نمایش پرطرفدار "گیر بازار" نیز اشاره کرد و گفت:در این قسمت نیز ما شاهد گیردادن شخصیت اصلی این آیتم که امیر سهیلی به زیبایی آن را ایفا می کند به یک بازیگر سینما هستیم که این کشمکش و جدال باعث بوجود آمدن لحظات شیرین و جالبی می شود.
تهیه کننده و سردبیر "جمعه ایرانی" به آیتمی با عنوان "گزارش منشوری از ایتالیا" نیز اشاره کرد و گفت"در این قسمت با یکی از گزارشگران ایرانی در ایتالیا وارد شوخی می شویم و گزارش های وی را از رویدادهای گوناگون با نگاه انتقادی و طنز خواهیم شنید که به نظر شنیدنی خواهد بود.
توکل اظهار داشت: "اخبار در 60 ثانیه"  و مسابقه "یه اشتباه کوچولو" و "حضور ذهن" با شرکت مخاطبان برنامه به همراه نمایشنامه ای با عنوان "نوعی خواستگاری" و همچنین پخش ترانه های شاد با موضوعات گوناگون از جمله درد و دل دستفروشان و "در آرزوی گواهینامه" که شخصیت معروف مونیکا باز هم برای اخذ گواهینامه  دچار مشکل و دردسر می شود،از دیگر عناوینی هستند که در این هفته به سمع مخاطبان خواهد رسید و این را هم باید ذکر کرد که در این برنامه یادی هم از روز جهانی ام اس خواهیم داشت.
گفتنی است "برنامه رادیویی "جمعه ایرانی به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید توکل جمعه هر هفته از شبکه رادیویی ایران ،موج اف ام،ردیف 90 مگاهرتز پخش می شود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.