سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كوثري:

آمادگي دفاعي ايران به منزله حمله به ديگر كشورها نيست/ايران هراسي پروژه دشمنان اسلام

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: ما هميشه در بحث دفاعي آماده‌ايم و کوچکترين سوء‌ظني نسبت به هيچ کشوري نداريم اما در دفاع به صورت همه جانبه در مقابل تمام قدرت‌هاي جهان ايستادگي مي‌كنيم.

اسماعيل کوثري نماينده تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاي یک وب سایت اطلاعاتی و امنیتی آمریکا مبني بر استقرار سكوهاي موشك براي حمله به قطر و عربستان از سوي ايران، گفت: در زمان انتخابات رسانه‌هاي بيگانه مسائلي را براي تحت تاثير قرار دادن انتخابات مطرح مي‌کنند و مي‌خواهند اين مسئله را القا کنند که انتخابات در ايران در قالب يک سري از مسائل انجام مي‌شود.
 
وي ادامه داد: اگر وزارت دفاع سکوهاي پرتاب موشك را آماده کرده و رسانه‌هاي ملي هم اين خبر را منعکس کردند، نمي‌توان گفت که بيان اين اخبار براي حمله به رژيم صهيونيستي و يا هدف قرار دادن چاه‌هاي نفت عربستان و قطر است.
 
کوثري تصريح کرد: ما هميشه اعلام کرده‌ايم که نيروهاي مسلح از آمادگي لحظه‌اي برخوردارند، اين مسئله مربوط به زمان خاصي نيست بلکه ما هميشه در برابر کوچکترين اقدامي که از سوي رژيم صهيونيستي، آمريکا و يا هر کشور ديگري که بخواهد برعليه ايران حرکتي انجام دهد آمادگي کامل داريم، البته ناگفته نماند که اين کشورها جرات هيچ اقدامي عليه ايران را ندارند.
 
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان با بيان اين مسئله که آمادگي ايران تنها در زمان انتخابات نيست، اظهار داشت: ما هميشه در بحث دفاعي آماده‌ايم و کوچکترين سوء‌ظني نسبت به هيچ کشوري نداريم اما در دفاع به صورت همه جانبه در مقابل تمام قدرت‌هاي جهان مي‌ايستيم و چنان پاسخي خواهيم داد که از کرده خود پشيمان شوند.

گفتني است؛ به گزارش عصر ایران وب سایت ورلد نت دیلی در گزارشی به نقل از برخی منابع اطلاعاتی اردنی و مصری نوشت که ایران اخیرا سکوهای پرتاب موشک به سمت عربستان و  قطر مستقر کرده است.

همچنين ورلد نت دیلی می‌نویسد : ایران نه تنها در صورت حمله اسراییل یا آمریکا، اسراییل را با موشک‌های دوربرد خود هدف قرار خواهد داد، بلکه با حمله به مراکز نفتی عربستان و قطر در نظر دارد قیمت جهانی نفت را به چند برابر افزایش دهد و این گونه دولت اوباما را در مهلکه اقتصادی قرار دهد.

قابل ذكر است وب سایت ورلد نت دیلی که به انتشار خبرهای بدون منبع اطلاعاتی و امنیتی مشهور است، پیشتر نیز خبرهایی ضد و نقیض و جهت‌دار علیه ایران منتشر کرده که در موارد بسیاری گذر زمان دروغ بودن آنها را اثبات کرده است و به نظر می‌رسد هدف اصلی انتشار چنین گزارش‌هایی، القای پروژه ایران هراسی و اختلاف‌افکنی بیشتر بین ایران و عربستان و قطر باشد.

انتهاي پيام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.