سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز "چهار شنبه 8 خرداد ماه 92"؛

"باد"، "گردو خاک"، "کاهش دید افقی" و "کیفیت هوا" در برخی استان ها

امروز و طی فردا در برخی استان های واقع در جنوب غرب و غرب کشور از جمله "کردستان"، "کرمانشاه"، "ایلام" و "خوزستان"، باد و گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز "چهار شنبه 8 خرداد ماه 92" امروز در برخی نقاط شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و سواحل شمالی کشور افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین و البرز و فردا علاوه بر استان های ذکر شده در دامنه های البرز در استان های مازندران، سمنان و گلستان به سبب بارش باران گاهی با وزش باد، رعدو برق و احتمالا تگرگ آبگرفتگی  معابر عمومی و ایجاد خسارت پیش بینی می شود.


گفتنی است، فردا و روز جمعه نیز بارش های پراکنده در نوار شمالی کشور رخ می دهد و همچنین در این روز خلیج فارس مواج خواهد بود.

لازم به ذکر است، امروز و طی فردا در برخی استان های واقع در جنوب غرب و غرب کشور از جمله کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان، باد و گردو خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گردو خاک ، باد ، باران ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.