سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکميل 57 طرح مطالعاتي و تحقيقاتي در روستاهاي کشور

از بدو شروع اين فعاليت تا کنون 57 طرح مطالعاتي و تحقيقاتي به طور کامل به انجام رسيده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، طرح ها و فعاليتهاي مطالعاتي و تحقيقاتي بسياري در حوزه عمران و توسعه روستايي کشور صورت گرفته است که با توجه به نيازهاي کنوني و چالشهاي آتي و با بهره گيري از اصول و روشهاي علمي به منظور تدوين مباني نظري وروش شناسي صورت گرفته است.

بر اساس اين گزارش؛ تعريف فعاليتها و اقدامات جديد و يا توسعه و بهبود فعاليتهاي جاري عمران روستايي در بخش طرح هاي مطالعاتي و تحقيقاتي صورت مي گيرد.

رفع موانع و مشکلات، تحقق مطلوب وظايف عمران روستايي از اهداف مورد نظر اين طرح به شمار مي رود.

همچنين دستيابي به روشهاي جديد در انجام وظايف عمران روستايي، ايجاد زمينه هاي جديد فعاليت عمران روستايي و ارائه الگو و روشهاي واحد در انجام وظايف از ديگر اهداف اين طرح به شمار مي رود.

بر اساس اين گزارش؛ به منظور امکان دستيابي علاقه مندان و بهره مندي عموم از نتياج مطالعات و پژوهش هاي صورت گرفته، بنياد مسکن  انقلاب اسلامي اقدام به تبديل بخشي از طرح هاي تحقيقاتي به صورت کتاب اقدام نموده است.

همچنين از طريق تکميل و غني کردن محتواي گزارشات و افزودن تصاوير و مستندت مربوطه نموده و در تيراژ بالا نسبت به چاپ و انتشار کتاب اقدام کرده است.

از بدو شروع اين فعاليت تا کنون 57 طرح مطالعاتي و تحقيقاتي به طور کامل به انجام رسيده است.

بر اساس اين گزارش؛ در همين ارتباط تا کنون 35 عنوان کتاب چاپ و منتشر گرديده و 16 عنوان کتاب نيز در مرحله تدوين و آماده سازي جهت چاپ است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.