سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس سیاست خارجی مطرح كرد

اتهامات واهی علیه ايران در راستای تحریف افکار عمومی

يک کارشناس سياست خارجي با اشاره به اتهامات قدرت‌هاي حامي معارضين تروريست مبني بر حضور نيروهاي نظامي ايران در عرصه درگيري‌هاي سوريه، گفت: مطرح کردن اين اتهامات واهي و بي اساس به منظور ناديده گرفتن پيروزي‌هاي ارتش سوريه بوده تا با انگ زدن به جمهوري اسلامي ايران و حزب الله، مسير افکار عمومي را منحرف کنند.

" احمد دستمالچي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتهامات قدرت‌هاي حامي معارضين تروريست مبني بر حضور نيروهاي نظامي ايران در عرصه درگيري‌هاي سوريه، گفت: جمهوري اسلامي ايران هيچ دخالت نظامي و فيزيکي در مسائل سوريه نداشته و همواره خواهان حل بحران اين کشور از طريق راه حل‌هاي مسالمت‌آميز و سياسي بوده است.

وي ادامه داد: فعاليت تروريست‌ها در سوريه و کشته شدن آنها در درگيري‌هاي اين کشور به خوبي نشان‌دهنده دخالت مستقيم کشورهايي همچون عربستان و قطر بوده که از طريق لجستيکي و نظامي نيرو و سلاح در سوريه تزريق می‌کنند.

اين کارشناس سياست خارجي با تاکيد بر موفقيت‌هاي ارتش و نيروهاي مقاومت در سوريه، تصريح کرد: مطرح کردن اين اتهامات واهي و بي اساس به منظور منحرف کردن پيروزي‌هاي ارتش سوريه بوده تا با انگ‌زدن به جمهوري اسلامي ايران و حزب الله، مسير افکار عمومي را منحرف کنند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: دشمنان واقعي سوريه با چنين اتهامات کذب و بي اساس، نمي‌توانند تاثيري روي مقاومت مردم اين کشور بگذارند چراکه مردم سوريه نسبت به اين مسئله رويکرد واقع‌ بينانه‌اي داشته و از دولت خود حمايت مي‌کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: معارضین ، سوریه ، اتهامات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.