سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مراقب باشيم در آستانه انتخابات با حاشيه‌سازي آب به آسياب دشمن نريزيم

دبير سابق دفتر تحکيم وحدت گفت: در اين مدت باقيمانده به انتخابات با پرداختن به حواشي، آب به آسياب دشمن نريزيم و با وجود گرايش‌ها و سليقه‌هاي سياسي مختلف، منافع و مصالح نظام را خدشه‌دار نکنيم.

مهدي اميريان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره اهميت انتخابات رياست جمهوري آتي اظهار داشت: انتخابات به عنوان نماد مردم‌سالاري که يکي از مهمترين شاخصه‌هاي هويت انقلاب اسلامي است، داراي اهميت است و مردم از اين طريق بتوانند با حضور خود بازهم بر گفتمان اصلي انقلاب صحه بگذارند.

وي با بيان اينکه برخورد منطقي کانديداهاي رد صلاحيت شده، نشان از بلوغ سياسي نظام دارد؛ گفت: وجود سلايق مختلف در ميان کانديداها که در چارچوب نظام در حال فعاليت هستند، مي‌تواند زمينه‌ساز حضور حداکثري مردم در انتخابات باشد . رفتار و عکس‌العمل کانديداهاي رد صلاحيت شده در جامعه بسيار مثبت و قابل قبول بود.

اميريان به نقش دانشجويان در افزايش مشارکت حداکثري در جامعه اشاره و تصريح کرد: گروه‌هاي پيشرو سياسي و دانشگاهي مي‌توانند با حضور خود در انتخابات، تبليغات فتنه‌انگيزانه بيگانگان را که درصدد کاهش مشارکت مردم در اين عرصه هستند، خنثي سازند که اين مسئله نيازمند حضور پرشور  اين قشر تاثيرگذار است.

وي افزود: دانشجويان بايد براي مصونيت بخشي و تقويت حيثيت جمهوري اسلامي ايران، انتخابات اين دوره را با اهميت بدانند و از طريق مشارکت در انتخابات علاوه بر تحقق منويات رهبري در ايجاد حماسه سياسي دشمنان را از رسيدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند.

دبير سابق تحکيم وحدت در پايان خاطرنشان کرد: بهتر است در اين مدت باقيمانده به انتخابات  با پرداختن به حواشي، آب به آسياب دشمن نريزيم و با وجود گرايش‌ها و سليقه‌هاي سياسي مختلف، منافع و مصالح نظام را خدشه‌دار نکنيم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.