مراسم رونمایی از سایت مبارزه، عصر امروز از سوی جمعی از فعالان سابق تشکل‌های دانشجویی انجام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "مهدی امیریان" دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت در مراسم رونمایی از "سایت مبارزه" با اشاره به اینکه گرایش خط امامی در سال‌های اخیر ظهور و بروز نداشته، اظهار داشت: این مسئله به دلیل نداشتن یک رسانه مستقل بوده که از لحاظ مادی و فکری وابسته به هیچ جریانات سیاسی نباشد.

امیریان گفت: نداشتن یک رسانه مستقل باعث عدم پوشش خبری اخبار مربوط در انجمن اسلامی و رویکرد انجمن با گرایش خط امامی می‌شود.

وی همچنین به فضای آلوده به بداخلاقی کشور اشاره کرد و گفت: این بد اخلاقی‌ها دور ازشان نظام اسلامی است و مسئولیت آن با کسانی است که منافع گروهی را به منافع نظام ترجیح می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این مسائل انگیزه‌ای برای تشکیل یک رسانه مستقل برای پیشبرد خط امامی است، ادامه داد: این مسیر ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کرده تا از مواضع این رسانه یک جریان سیاسی با ارکان نظام و اصل ولایت فقیه پایه ریزی شود.

دبیر سابق تحکیم وحدت با بیان اینکه بسیاری از صاحبان فکر در شرایط کنونی دارای تریبون نیستند، اظهار داشت: بخش زیادی از دانشجویان که رویکرد مطالبه‌گر در چهار چوب نظام دارند امکان استدلال دیدگاه‌های خود را در رسانه‌های مختلف ندارند که این سایت می‌کوشد این دیدگاه‌ها را منتشر کند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه این سایت(سايت مبارزه) قطعاً در زمان انتخابات فعالیت مضافی می‌کند، گفت: برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و همچنین حضور حداکثری مردم فعالیت رسانه‌ها قطعاً تاثیرگذار خواهد بود.

امیریان خاطرنشان کرد: رسالت "سایت مبارزه" در مدت باقی مانده در انتخابات پوشش مواضع کاندیدهای است که از تریبون کمتری برخورد دارند.

در ادامه این نشست رضا نساجی مدیر مسئول سایت مبارزه با اشاره به اینکه هفت ماه پیش اقدام به تاسیس این سایت کردیم، گفت: تلاش می‌کنیم از مواضع چهره‌های سیاسی که خط خود را از فضای دو قطبی موجود میان گروه‌های سیاسی حفظ کردند بهره ببریم.

وی همچنین به رسانه‌های خارجی که تنها عنوان خبری تحمیلی را یدک می‌کشند و عمدتاً در زمان انتخابات فعالیت می‌کنند اشاره کرد و بیان داشت: طبق همین بررسی‌ها، اقدام به تاسیس سایت مبارزه کردیم تا سخنگوی شخص خاصی نباشد.

نساجی به وجود شورای سیاست‌گذاری و سر دبیری در این سایت اشاره و تصریح کرد: قصد ما اداره تشکیلاتی این سایت بوده که امیدواریم الگويی برای دیگر رسانه‌های کشور باشیم.

نساجی با اشاره به انزوای خط امام در آرمان‌های ایشان در فضای کنونی جامعه خاطرنشان کرد: رسانه ما قرار است اندیشه‌های حضرت امام را نشر دهد.

وی با بیان اینکه "مبارزه" بر گرفته از سخن حضرت امام(ره) است مبنی بر اینکه تا مبارزه هست ما هستیم، افزود: ما در سایت مبارزه از تمام کسانی که خط امامی شناخته می‌شوند برای بهبود سایت خبری خود استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: انجمن ، مبارزه ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار