سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمضان‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عدم رعايت اخلاق انتخاباتي بهانه‌اي در دست دشمن است

"مسئول بسيج دانشگاه علم و صنعت" گفت: کانديد‌اها با تکيه بر موازين اخلاقي و فرهنگ اسلامي از هرگونه حرکتي که موجب خوشايند کردن دشمن مي‌شود، پرهيز کنند تا شاهد تحقق حماسه سياسي مد نظر مقام معظم رهبري باشيم.

"ميلاد رمضان‌پور"  در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکيد بر ضرورت رعايت اخلاق و قانون‌مداري در انتخابات رياست‌جمهوري  يازدهم اظهار داشت: کانديداهاي رياست‌جمهوري و هواداران آنان در زمان تبليغات بايد با تکيه بر موازين اخلاقي، از ايجاد هرگونه تنش سياسي در جامعه بپرهيزند.

مسئول بسيج دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: استکبار جهاني بيش از گذشته نگاه خود را به عرصه انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم ايران دوخته و مانند گذشته تلاش در ايجاد تفرقه براي ممانعت از حضور حداکثري مردم در عرصه انتخابات دارد.

وي تصريح کرد: کانديد‌اها با تکيه بر موازين اخلاقي و فرهنگ اسلامي از هرگونه حرکتي که موجب خوشايند کردن دشمن مي‌شود، پرهيز کنند  تا شاهد تحقق حماسه سياسي مد نظر مقام معظم رهبري باشيم.

وي در پايان خاطرنشان کرد: نامزدهاي انتخاباتي بايد تساهل، گفتمان منطقي، آمادگي براي سازش و توافق را مدنظر قرار داده و به شيوه قانوني براي کسب آراء و در نهايت تسلط بر قوه مجريه رقابت کنند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.