سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرور خوشتيپ و تهديد خانم‌ها با سلاح گرم+ تصاوير

ابهت جواني که با اسلحه گرم اقدام به شرارت و تهديد مردم به قتل و زورگيري مي‌کرد، در ملاء عام در هم شکسته شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در پي شکايت شهروندان منطقه شهرک وليعصر و يافت آباد در خصوص شرارت يکي از اراذل و اوباش به نام تهران فعاليت ماموران کلانتري 153 شهرک وليعصر براي دستگيري اين فرد شرور آغاز شد.

شاکيان خانم به ماموران گفتند: اين فرد که نامش سجاد و بسيار خوشتيب است با تهديد به قتل با سلاح گرم از ما اقدام به زورگيري و اخاذي کرده است.


گروهي ديگر از شهروندان نيز به ماموران ياد آور شدند که اين فرد شرور نامبرده به دفعات موجب اخلال در نظم عمومي و صلب آرامش هموطنان بوده است.

ماموران کلانتري در حالي اقدامات گسترده خود را آغاز کردند که دادسراي ناحيه 18 متهم نامبرده را به تحمل 6 ماه زندان و شلاق به جرم اخلال در نظم عمومي محکوم کرده بود.

عوامل تخصصي کلانتري 134 شهرک قدس با شناسايي پاتوق‌هاي متهم  چندين روز به طور نامحسوس در کمين نامبرده نشستند.

در نهايت ماموران در ساعت 21، يک خرداد ماه امسال شرور فراري را در خيابان ياسر مشاهده و در يک اقدام ضربتي وي را در حالي قصد تسليم شدن نداشت دستگير و ابهت پوشالي‌اش را در ملاءعام در هم شکستند.

رئيس کلانتري 153 شهرک وليعصر "سرهنگ علي کبودوند" با تاييد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: متهم نامبرده پس از دستگيري حسب دستور مقام قضايي به پايگاه پنجم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ انتقال داده شد.  









تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
وای