سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

دانشگاه‌های خوزستان میزبان 2 هزار معتکف دانشجو

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان از حضور 2 هزار دانشجو در آیین اعتکاف دانشجویی دانشگاه های خوزستان خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی با اشاره به برگزاری آیین معنوی اعتکاف در دانشگاه های خوزستان، ابراز داشت: آیین اعتکاف امسال در سه محل دانشگاه شهید چمران اهواز و در هفت مجتمع دانشگاهی آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام شفیعی تصریح کرد: مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان 220 نفر از خواهران دانشجو است که در بخش خواهران آمار نام نویسی بالای 300 نفر بود اما به سبب برخی محدودیت ها نمی توانستیم این تعداد را پذیرش کنیم.

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان خاطرنشان کرد: مسجد شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز ویژه معتکفان دانشجوی برادر است که گنجایش 100 دانشجو را در خود دیده است.

حجت الاسلام شفیعی با بیان این که درخواست ها از دیگر شهرهای استان خوزستان بسیار بالا بوده است، ابراز داشت: برای این که بهتر بتوانیم کارهای خدمات رسانی به معتکفان را انجام دهیم از پذیرش جمعیت های بیشتر خودداری کردیم در صورتی که تقاضاها بسیار بوده است./ع

 
برچسب ها: دانشگاه ، میزبان ، معتکف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.