سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

معرفی برترین های جشنواره سراسری عکس باموضوع معلولیت و معنویت

نخستین جشنواره سراسری عکس باموضوع معلولیت و معنویت امروز در قم با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه در پایان مهلت ارسال آثار به این جشنواره ، تعداد 251 شرکت کننده ، بیش از یک هزارو صد و شانزده اثر به دبیرخانه ارسال کرده بودند که از این میان شصت عکس وارد مرحله داوری شدند که در نهایت پنج اثر برتر برگزیده شدند.

آقای نوری معرفی ظرفیت و استعدادهای معلولان در زمینه های معنوی ،هنری،علمی وشناسایی مشکلات و آسیبهای این قشر را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود : این جشنواره در 5 محور با موضوع عبادت، زیارت، عزاداری،مطالعه و رایانه و معلولین برگزار شد.

وی افزود : آقایان ابوذر بذری دریاسری از لنگرود/محمد رضا مجیدی از اراک/خانم آزاده سیفی از شیراز /سلیمان گلی از تربت حیدریه و رضا رادپور از مشهد به ترتیب رتبه اول تا پنجم جشنواره را کسب کردند.

در این جشنواره از صاحبان آثار برتر، با اهدا تندیس جشنواره / لوح سپاس و جوایزی همچون کمک هزینه عمره/عتبات و مشهد مقدس قدر دانی شد.

همچنین از آقایان حسن گائینی و محسن زمانی مهر و خانم دلاوریان از قم به عنوان عکاسان برتر در حوزه معلولان تجلیل شد.

دبیر خانه جشنواره فرهنگی و هنری معلولین مسلمان به همت دفتر آیت الله سیستانی در قم در دفتر فرهنگ معلولان به نشانی www.handicapcenter.com تاسیس شده است./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.