شرکت مخابرات استان اصفهان با کسب رتبه اول در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت حائز دریافت تندیس دیموند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ هشتمین جشنواره و کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور، با اهدای تندیس دیموند (نام قدیم قله دماوند) به سازمان های برتر اول و دوم آذر94 در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

مهدی آقاجانی دبیرکل جشنواره و کنفرانس توزیع و پخش کشور اظهار داشت: پس از بررسی بیش از 3520 محصول و با توجه به 18 شاخص پخش در 31 شهر مرکز استان در شش ماهه دوم سال 1393 و مصوبه جلسه 12616-94 کمیته اجرایی تندیس دیموند اهدا گردید.

شرکت مخابرات استان اصفهان به دلیل کسب رتبه اول استانی در تولید و پخش گروه محصولات فناوری اطلاعات -اینترنت- تک محصولی تندیس دیموند تک لوتوس 94 را دریافت نمود.

حسین کشایی مدیرعامل مخابرات استان در این خصوص اظهار داشت: شرکت مخابرات استان اصفهان ارتقا کمی و کیفی سرویس ها و خدمات خود را مطابق با آخرین متدها و روش‌های علمی و اصولی و در قالب مدل های تعالی سازمان دهی نموده و به اجرا می‌گذارد.

وی افزود: حضور در فرآیند ارزشمند مدیریت نظام توزیع و پخش (تندیس دیموند) یکی از رویکردهای این شرکت در همین راستاست.

گفتنی است تندیس دیموند به عنوان روشی برای سنجش عملکرد مدیریت توزیع و پخش سازمان ها بوده و اهدافی همچون رفع خلا نبود ارزیابی در زمینه توزیع و پخش، به اشتراک گذاری دستاوردهای سازمانهای برتر و افزایش رضایتمندی جامعه را دنبال می‌کند.

ارتقاء اهمیت توزیع و پخش و توجه به آن از سوی سازمانها، مسئولین و جامعه، تقویت رقابت‌پذیری بین سازمانها، تامین بخش کوچکی از هزینه ها، ایجاد شناخت از بازار، برنامه‌ریزی و مدیریت بهتر برای سازمانها و توجه بیشتر به شاخصهای توزیع متوازن از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره و کنفرانس و اهدا تندیس دیموند می‌باشد.  



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.