سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تعقيب تروريست ها در شمال و غرب القصير

يکي از فرماندهان ميداني ارتش سوريه گفت نيروهاي مسلح ما قدرتمندانه سرگرم پاکسازي مناطق شمالي و غربي شهر القصير از گروههاي مسلح تروريست هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ نيروهاي ارتش اين کشور پيروزيهاي زيادي در شهر القصير و حومه آن به دست آوردند. معين درغام گزارشگر  اين شبکه با يکي از فرماندهان نظامي ارتش در حومه قصير درباره اوضاع ميداني اين منطقه گفتگو کرده است.

اين نظامي سوري گفت: ما تا اين ساعت مرحله نخست عمليات نظامي در القصير را به پايان برده ايم و اکنون مرحله دوم عمليات را براي نابود  کردن بقاياي تروريست ها آغاز کرده ايم و تعقيب و به هلاکت رسانيدن آنها در محله هاي شمالي و در مزارغ و باغات غرب شهر القصير ادامه دارد.

ما به تعقيب آنها پرداخته ايم و ضمن نابود کردن تعدادي از پناهگاههايشان تعدادي زيادي از تروريستها را به هلاکت رسانيديم که بيشتر آنها از مزدوران خارجي، سلفي ها و اتباع کشورهاي عربي و ساير کشورهاي بيگانه بودند. اکنون تخريب مخفيگاههايشان در اين منطقه ادامه دارد و به اميد خدا ظرف چند روز آينده با تلاشهاي نيروهاي قهرمان ارتش سوريه، شهر القصير به عنوان شهري امن اعلام خواهد شد.وي درباره روحيه نيروهاي ارتش گفت: بحمدالله روحيه آنها بسيار عالي است با اراده قوي به تعقيب تروريستها و به هلاکت رسانيدن آنها ادامه مي دهند.

وي درخصوص وضع شهر نيز گفت: بيشتر شهر القصير اکنون پاکسازي شده است و تروريست با قبول شکست در مقابل نيروهاي ارتش پا به فرار مي گذارند و به مخفيگاههايش پناه مي برند. نيروهاي ارتش هم به يافتن و نابود کردن اين مخفيگاهها و پاکسازي شهر از وجود اين تروريست هاي پليد مشغول اند.

برچسب ها: سوریه ، غرب ، القصیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.