سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

کسب رتبه های برتر کشوری جشنواره مدرسه انقلاب برای سه آموزشگاه از فارس

سه آموزشگاه از فارس رتبه های برتر کشوری جشنواره مدرسه انقلاب را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت : در جشنواره مدرسه انقلاب سه آموزشگاه از فارس در بین هشت آموزشگاه برتر کشور قرار گرفت.

حامد علامتی بیان کرد: نمایشگاه های «مدرسه انقلاب» در دبیرستان های کشور از 14 تا 25 بهمن امسال برپا شد.

وی به اسامی مدارس برگزیده اشاره کرد و گفت: در بخش مدارس پسرانه در مراکز استان ها رتبه اول به مدرسه حضرت رسول اکرم (ص) از استان آذربایجان شرقی و رتبه دوم به مدرسه شهید رجایی (2) از استان گیلان رسید.

این مسوول همچنین گفت: در بخش مدارس پسرانه شهرستانی رتبه اول به مدرسه شهید دستغیب از شهرستان مرودشت استان فارس و رتبه دوم به صورت مشترک به مدارس شهید مطهری از شهرستان آزادشهر گلستان و امام شافعی از شهرستان رضوان شهر گیلان رسید.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور همچنین ادامه داد: در بخش مدارس دخترانه در مراکز استان ها رتبه اول به مدرسه حضرت آمنه از همدان و رتبه دوم به مجتمع علوم پزشکی از استان فارس رسید.

علامتی همچنین گفت: در بخش مدارس شهرستانی نیز رتبه اول به مدرسه علوم و معارف صدرا از شهرستان استهبان فارس و رتبه دوم به مدرسه حضرت خدیجه کبری(س) از شهرستان تالش رسید.

وی پاسداری از ارزش های انقلاب در سطح مدرسه و پرچمداری آرمان های انقلاب در محیط دانش آموزی، تقویت احساس تعلق قلبی دانش آموزان با امام (ره)، انقلاب و شهدا، بازخوانی سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مقاطع خاص پس از پیروزی انقلاب ازاهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

علامتی همچنین تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب، قدرت تفکر، تعمیق بصیرت و تحلیل انقلابی در میان دانش آموزان، شناخت سیر تاریخی، اصول ارزشی و دستاوردها و چالش های انقلاب اسلامی، همسوسازی نهادها و تشکل های همراه و مرتبط با جنبش دانش آموزی و تقویت مهارت های متنوع و مرتبط با برگزاری نمایشگاه در مسئولان و فعالان انجمن مدارس از جمله دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور افزود: از برگزیدگان این جشنواره نیمه اول تیرماه طی مراسمی تقدیر می شوند./س

برچسب ها: برتر ، کشور ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.