سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملارد، آماده برگزاری مراسم سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام (ره) شد

مدیر روابط عمومی فرمانداری ملارد گفت: ادارات و ارگان های شهرستان ملارد، در جهت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم سالروز آزاد سازی خرمشهر و سالگرد ارتحال امام (ره) تمهیدات لازم را اتخاذ نموده اند.

امینی راد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به اهمیت گرایمداشت برگزاری مراسم فوق به عنوان دو واقعه بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: کمیته های گوناگون مرتبط با بر گزاری این مراسم اعم از گروه های فرهنگی، پشتیبانی، اطلاع رسانی، انتظامی، بهداشت و . . . برنامه و تمهیدات پیشنهادی خود را ارائه نموده اند و مقدر گردید اقداماتی همچون آراستن و مزین نمودن فضاهای شهری و روستایی، نصب تصاویر دفاع مقدس و تمثال معمار کبیر انقلاب اسلامی بازدید از خانواده شهدا ، برپایی محافل انس با قرآن کریم و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی اعم از وبلاگ نویسی ، شب شعر، خاطره گویی . . . در دستور کار قرار گیرد.
وی در ادامه افزود: در این راستا، در خصوص برگزاری مراسم قرائت دعای کمیل با حضور اقشار مختلف مردم در پادگان شهدای اقتدار و برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در مصلی نماز جمعه و برپایی ایستگاههای صلواتی و ارائه اقلام فرهنگی و حضور در مرقد مطهر امام امت در روز 14 خرداد، هماهنگی های لازم، انجام شده است.
امینی در نهایت تصریح کرد: به حول و قوه الهی و با حضور پر شور مردم شهید پرور شهرستان ملارد، مراسم ذکر شده فوق، همچون سالهای گذشته، با شور و شکوه مثال زدنی خود برگزار خواهد شد./ف

 

برچسب ها: مراسم ، مسابقات ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.