سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتداي سالجاري تا كنون صورت گرفت:

صادرات بيش از 4 هزار تن سيمان ياسوج به كشور عراق

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كهگيلويه و بويراحمد گفت: از ابتداي سالجاري تاكنون كارخانه سيمان ياسوج بالغ بر 4 هزار تن سيمان به كشور عراق صادر كرده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از «شاتا»، داريوش ديوديده افزود: توليد ماهانه كلينكر كارخانه سيمان ياسوج در فروردين ماه امسال به بالاترين ميزان خود طي چند سال اخير رسيد كه اين رقم در بين كارخانجات سيمان كشور در سالجاري بي نظير بوده است.

وي گفت: با اقدامات انجام شده و كاهش توقفات خط توليد، اين كارخانه موفق شده است با توليد 26،244 تن كلينكر (150% ظرفيت اسمي) در فروردين ماه سال جاري، بالاترين ركورد توليد كلينكر ماهانه در طي دوران فعاليت خود را ثبت كند.

ديوديده با بيان اينكه كارخانه سيمان ياسوج در سال گذشته بالغ بر 8 هزار و 900 تن سيمان به كشور عراق صادر كرده است افزود: خوشبختانه از ابتداي سالجاري تاكنون با رشدي 40 درصدي بالغ بر 4 هزار تن سيمان به اين كشور صادر شده است.

وي يكي از مشكلات كارخانه سيمان ياسوج را ناوگان حمل و نقل عمومي بار دانست و ابراز اميدواري كرد در صورت بهبود شرايط حمل و نقل صادرات سيمان اين كارخانه در سالجاري تا سقف 30 هزار تن افزايش يابد.

كارخانه سيمان ياسوج با ظرفيت اسمي توليد سالانه 218 هزار و 400 تن انواع سيمان خاكستري در سال 1383 در مجاورت جاده ياسوج – گچساران و در منطقه دشت روم بهره برداري رسيد./س
برچسب ها: صادرات ، سیمان ، یاسوج ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.