سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی البرز صورت می گیرد؛

فرهنگ سازی در نسخه های دارویی پزشکان

بنا به گفته مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی البرز: از برنامه های آینده سازمان، با توجه به سال حماسه سیاسی، موضوعاتی اردور دارویی و اجرایی شدن فرهنگ سازی نسخه های پزشکان در نیمه سال دوم سال جاری است.

دکتر عباس نمکی، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: از برنامه های آینده در سال جاری با توجه به سال حماسه سیاسی، بحث موضوعات اردور دارویی و نسخه های همکاران پزشک است.

وی ضمن اشاره به فرهنگ سازی نسخه دارویی و اجرایی شدن آن عنوان کرد: در این راستا باید فرهنگی ایجاد کنیم که همکاران مقدار دارو مورد نیاز را نسخه  کنند با توجه به اینکه هر کدام از ما در خانه های خود انبار دارویی داریم و این جزء سرمایه های ملی محسوب خواهد شد و مقرر است این بحث داروها در نیم سال جاری اجرایی شود.

نمکی ضمن بیان اينكه به برنامه های دیگر این سازمان و اجرایی شدن همایش های ملی اشاره و اضافه کرد: از دیگر برنامه های جدید در سال جاری می توان به همایش های ملی به عنوان اخلاق پزشکی و احداث بیمارستان ثابت صحرایی در این راستا اشاره کرد و همچنین فرستادن تیم اعزامی به مناطق محروم و بررسی مشکلات آنها و در صورت اقدامات لازم صورت گیرد و این برنامه احداث بیمارستان صحرایی در سال يك ماه اجرایی می شود و برای افراد بی بضاعت درمان به صورت رایگان است.

مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی البرز در پایان خاطر نشان کرد: از برنامه های دیگر سال 92، بحث جراحی ارتوپدی، عمومی، جراحی چشم و آب مروارید است./ح
برچسب ها: نسخه ، پزشکان ، دارو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.