سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرين تيم ملي بزرگسالان با حضور منصوريان آغاز شد

تمرين تيم ملي فوتبال ايران ساعت 17 امروز 29 ارديبهشت در كمپ تيم هاي ملي با حضور عليرضا منصوريان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تمرين تيم ملي فوتبال بزرگسالان ايران با حضور اعضاي كادر فني و تمامي بازيكنان تيم ملي در حالي آغاز شد كه عليرضا منصوريان و سيموئز نيز در اين تمرين حاضر بودند و در ابتدا بازيكنان با حركات كششي بدن خود را گرم كردند و پس از آن به تنيس فوتبال پرداختند و بعد از انجام اين نوع تمرين اميد نمازي تمامي بازيكنان را در يك محوطه كوچك ميان ميدان جمع كرد و دقايقي با آن ها به صحبت پرداخت.

در ادامه تمرين، حسيني مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال اظهار داشت كه خبرنگاران از انجام هرگونه مصاحبه با بازيكنان خودداري كنند.

گفتني است، سيد جلال حسين، قاسم حدادي فر، اسماعيل خانزاده، محمد نوري، غلامرضا رضايي، اميرحسين فشنگچي، محمدرضا خلعتبري، رضا حقيقي، مهرداد اولادي، غلامي، كريم انصاريفرد، محسن مسلمان، امير ابراهيمي، حسين ماهيني، احسان حاج صفي، سوشا مكاني، رحمان احمدي، حامد لك و محمد نصرتي از جمله حاضرين در محل تمرين هستند و مهرداد پولادي به علت مصدوميت در تمرين امروز حضور نيافته است.

شایان ذکر است، بازیکنان تیم ملی به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه زیر نظر امید نمازی و یک گروه زیر نظر کارلوس کی روش تمرین می کند.

لازم به ذکر است، مهدی محمد نبی نیز در تمرین تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد تا از نزدیک شاهد پیشرفت ملی پوشان باشد.

گفتنی است، بازیکنان تیم ملی در خلال تمرینات به بازی سپک تاکرا پرداختند و قرار است که فردا 30 اردیبهشت در ساعت 4:30 دقیقه صبح تهران را به مقصد عمان ترک کنند اما شاید تغییراتی در ساعت پرواز آنها نیز بوجود آید.

در پایان خبرنگاران و احزاب رسانه به دستور کادر فنی پس از 30 دقیقه حضور در تمرینات تیم ملی، محل تمرین را ترک کردند./مح

برچسب ها: بازیکنان ، حرکات ، کششی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.