سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی:

خسته‌شدگان از انقلاب پیشرفت را در سازش و تعامل با استکبار می‌دانند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خسته‌شدگان از انقلاب، پیشرفت را در سازش و تعامل با ابرقدرت‌ها و استکبار می‌دانند، بر خلاف مشی امام و ولایت که پیشرفت را در گرو مقاومت و ایستادگی می‌دانند.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا نقدی" در جمع بسیجیان کارخانه ماشین‌سازی تبریز گفت: نام‌گذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب فرصتی است برای توجه بیشتر به وظایفی که برای تعالی کشور نیاز داریم.

وی پیشرفت‌های ایران در تمامی عرصه‌ها را ثمره خداباوری و همراهی علم و ایمان دانست و اظهار داشت: در تفکر اسلامی دنیا مزرعه آخرت است که باید برای قرب به خدا، از کشتگاه دنیا استفاده کرد و پیشرفت مادی و معنوی را توأمان داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ملت ایران را شایسته‌ترین افراد برای بهره‌گیری از همه نعمت‌ها عنوان کرد و افزود: خسته‌شدگان از انقلاب، پیشرفت را در سازش و تعامل با ابرقدرت‌ها و استکبار می‌دانند بر خلاف مشی امام و ولایت که پیشرفت را در گرو مقاومت و ایستادگی می‌دانند همان‌طور که از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

نقدی با اشاره به وضعیت ایران در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف تصریح کرد: نتیجه سازش با آمریکا بی محتوایی، فقر و ناتوانی جهانی مانند دوران سیاه پهلوی خواهد بود.

وی رمز موفقیت در صنعت را پیوند حلقه‌های تربیتی صالحین با محیط کار و تلاش دانست و ادامه داد: با تأسی از رزمندگان در دفاع مقدس، شیران روز و زاهدان شب بودند یقیناً می‌توان با کار تربیتی و ارزشی در محیط کار به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، هنر اصلی یک مدیر را پیشرفت با حفظ عزت و سربلندی عنوان و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اصلح کسی است که در مدیریت عالی به اقتصاد مقاومتی فکر کند و حتی تحریم را برای رشد استعدادها یک فرصت تلقی کند همان‌طور که تا کنون تحریم‌ها سبب خودکفایی و پیشرفت‌های چشمگیر در صنایع و علوم در کشور شده و امروز در اغلب علوم در رده های اول جهان هستیم.

نقدی نیاز کشور را دولتی دانست که نخواهد برای رفاه مردم؛ شرافت، عزت و استقلال ملت را بفروشد و در ادامه تصریح کرد: پیوند صنعت و دانشگاه کلید پیشرفت صنعت است و در این میان ماشین سازی از صنایع زیربنایی است که می‌تواند مادر تحولات در صنایع کشور باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار نقدی ، بسیج ، مقاومت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.