رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اقدامات امنيتي در انتخابات به عهده نيروي انتظامي است و هر کمکي را اگر از ما بخواهند انجام مي‌دهيم.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا نقدی" در حاشيه مراسم اختتاميه جشنواره علمي دانش‌آموزان بسيجي ممتاز، مبتکر و نخبه، در جمع خبرنگاران درباره اقدامات بسيج براي امنيت انتخابات گفت: بسيجيان مشغول فعاليت هاي تبليغي خود براي خلق حماسه سياسي و به صحنه آوردن همه مردم هستند که ان‌شاءالله مردم حضوري استثنايي در پاي صندوق‌هاي راي داشته باشند. امروز شعاري که از ابتداي انقلاب تا کنون به مردم سر داده‌اند که هر برگ راي ما تيري است به قلب دشمن در اين برهه از زمان کاملا لمس مي‌شود.

وي با بيان اينکه اقدامات امنيتي در انتخابات به عهده نيروي انتظامي است و هر کمکي را اگر از ما بخواهند انجام مي‌دهيم، افزود: به هر ميزان در جاهايي که نيروهاي بيشتري لازم باشد به نماينده بسيج در وزارت کشور اعلام مي‌شود، ما نيز در خدمت آنان هستيم و براي ايجاد امنيت آمادگي لازم را داريم.
 
انتقام همه اين جنايت‌ها را از آمريکا مي‌گيريم
 
سردار نقدي در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران، در خصوص اقدامات بسيج عليه هتک حرمت‌هاي صورت گرفته گفت: اقدامي که بازدارنده باشد بيدارگري است و ما هرچقدر بتوانيم بيدارگري بيشتري داشته باشيم؛ تکفيري‌هاي تحت حمايت آمريکا را از عاقبت کارشان مي ترسانيم.
 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: حضور در صحنه مردم به موقع بوده و تحت رهنمودهاي رهبري عزيزمان ادامه خواهد داشت؛ همه مردم بسيجي ما فردا بعد از نماز جمعه در خيابان‌ها نظر خود را در مورد اين جنايت اعلام مي‌کنند.
 
وي با بيان اينکه همه ما مي‌دانيم "مسئله شيعه و سني نيست و مسئله آمريکا است"، افزود: آمريکايي‌ها از تروريست‌ها حمايت مي‌کنند، به آنها اسلحه، پول و آموزش مي‌دهند و با قطعنامه‌هاي پي در پي در شوراي امنيت سازمان ملل در حمايت از تروريست‌ها آنان را به اين جنايات تشويق مي‌کنند.
 
سردار نقدي با اشاره به نبش قبر حجر بن عدی توسط تروريست‌های سوريه گفت: مدفن مطهر اين صحابه پيامبر عظيم‌الشان(ص) چهارده قرن است که در محله اهل تسنن بوده و هيچ کسي متعرض آن نشده و حتي مردم اهل سنت آن را تکريم و زيارت مي‌کردند؛ پس حتما اين کار از سوي تروريست‌ها بوده و البته پيش‌تر هم ديده بوديم که آنها چقدر خبيث هستند و به چه شکل بچه‌هاي کوچک را سر مي‌برند و براي ايجاد رعب و وحشت به زنان باردار حمله مي‌کنند و فيلم‌هايش را در فضاي مجازي پخش مي‌کنند؛ مسبب همه اينها آمريکا و صهيونيست‌ها هستند و ما انتقام همه اين جنايت‌هاي را از آنها مي‌گيريم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیروهای ، انتظامی ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار