سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رده بندی کیفی وانت ها منتشر شد؛

مزدا تک کابین در صدر/حذف کاپرا از جدول کیفی

بر اساس ارزیابی کیفی وانت های تولید داخل در فروردین ماه امسال، وانت مزدا تک کابین در صدر جدول کیفی جای گرفته و کاپرا به دلیل توقف تولید از جدول حذف شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درارزشیابی کیفی وانت های تولید داخل فروردین ماه امسال در بخش وانت شاهد كاهش 77.9 درصدی تولید در مقایسه با ماه قبل هستیم كه بیشترین تاثیر در این روند مربوط به قطع تولید خودروی وانت كاپرا و كاهش قابل توجه تولید خودروهای وانت مزدا تک کابین و وانت پیكان می باشد.

با توجه به كاهش تولید خودروهای وانت در فروردین ماه، ارزشیابی این خودروها دارای تنزل 49.5 درصدی بوده بطوریكه از 5 مدل خودروی ارزشیابی شده یک مدل در سطح كیفی خوب و 4 مدل نیز در سطح كیفی قابل قبول قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش محصولات گروه صنعتی بهمن یعنی وانت مزدا تک کابین با نمره منفی 97.5 در صدر و وانت مزدا دو كابین با نمره منفی 156.5 در انتها قرار گرفته‌اند.

همچنین وانت دیزل زامیاد با نمره منفی 137، وانت نیسان CNG با نمره منفی 140 و وانت پیكان تبریز با نمره 150.2 در رده های دوم تا چهارم این رده بندی جای دارند.

لازم به ذکر  است در بخش عیوب فنی و عملكردی، خودروی وانت پیكان بیشترین نمره منفی را كسب کرد. از طرفی شاهد افت 24.5 درصدی نمره منفی نسبت به ماه قبل هستیم كه بیشترین تاثیر در این روند مربوط به وانت مزدا تك كابین است.

در بخش تزئینات و مونتاژی شاهد تنزل 5.3 درصدی هستیم که عمدتا مربوط به روند رو به نزول خودروی وانت دیزل زامیاد است.

همچنین خودروی وانت مزدا دو كابین بیشترین نمره منفی را در این بخش كسب نمود و در بخش بدنه خودروی وانت مزدا دو كابین بیشترین نمره منفی را كسب کرد، بطوریكه از كاهش 2.1 درصدی نمره منفی نسبت به ماه قبل برخوردار هستیم كه بیشترین تاثیر در این روند مربوط به خودروی وانت نیسان CNG است.

در بخش رنگ در ماه جاری خودروی وانت نیسان CNG بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داد، همچنین شاهد بهبود 3.1 درصدی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر مربوط به كاهش نمره رنگ خودروی وانت دیزل زامیاد است.

در بخش ایرادات مهم و اساسی بهبود 33.8 درصدی را شاهد هستیم كه خودروهای وانت مزدا تك كابین و وانت دیزل زامیاد بیشترین تاثیر را داشته‌اند و در نهایت میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت افت كیفی 5.9 درصدی را نسبت به ماه قبل داشته است./س
برچسب ها: مزدا ، وانت ، کیفیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.