سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعيلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

مصوبه انتقال زندان‌ها به خارج از شهر در انتظار تاييد شوراي نگهبان

رئيس سازمان زندان‌ها گفت: مصوبه انتقال و جابجايي زندان‌ها به خارج از شهر منتظر تاييد شوراي نگهبان است.

"غلامحسين اسماعيلي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران در رابطه با آخرين وضعيت تبديل زندان اوين به باغ موزه اظهار داشت: نمایندگان مجلس در بررسی بندهای الحاقی به بودجه 92 در مصوبه‌ای به سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اجازه تغيير کاربري را دادند.

وي ادامه داد: با تصويب اين مصوبه، اجازه تغییر کاربری نسبت به فروش زندان‌های قدیمی و اموال غیر منقول مازاد خود و یا واگذاری به پیمانکاران دولتی و غیردولتی و شهرداری‌ها به قیمت کارشناسی جهت اجراء و تکمیل طرح‌های مصوب نیمه تمام، تعمیر و تجهیز زندان‌ها، مراکز وابسته تجمیع و یا خرید زمین و ساختمان‌های اداری و جابجایی زندان‌ها از داخل شهرها به سازمان داده مي‌شود که مي‌تواند تحولي در ساختار و نيازهاي عمراني سازمان زندان‌ها صورت گيرد.

رئيس سازمان زندان‌ها با بيان اينکه لايحه بودجه هنوز به تاييد شوراي نگهبان نرسيده گفت: اگر اين بند از بودجه به تاييد شوراي نگهبان برسد ما از اين ظرفيت استفاده کرده و جابجايي و انتقال زندان‌ها به خارج شهر را با شتاب بيشتري تعقيب مي‌کنيم.

اسماعيلي با تاکيد بر اينکه قطعا اين موضوع در تبديل زندان اوين به باغ موزه موثر خواهد بود، خاطرنشان کرد: اين مصوبه فرآيند مذاکرات با شهرداري را تحت تاثير قرار مي‌دهد اما هنوز اتفاق جديدي براي اين تبديل اتفاق نيفتاده است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.