سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگران جدید "عصرپاییزی" مقابل دوربین رفتند

تهیه کننده "عصرپاییزی" گفت: بازیگران جدید این مجموعه 50 قسمتی مقابل دوربین رفتند.

"جمال شیرمحمدی" تهیه کننده مجموعه "عصرپاییزی" در خصوص حضور بازیگران جدید این پروژه، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: "مریم میرعلمی" و "رضا آحادی" مقابل دوربین "عصرپاییزی" رفتند و بعد از قسمت بیست و سوم یک سوپراستار به کار اضافه می شود.
وی افزود: به جز فیلمبرداری قسمت پانزدهم، بخشهایی از ضبط قسمت های بیست و پنجم  را شروع کرده ایم.
"شیرمحمدی" با اشاره به لوکیشن فعلی خود ابراز داشت: همچنان در یک عمارت مشغول فیلمبرداری "عصرپاییزی" هستیم و به طور تقریبی کار ما به نیمه رسیده است.

*مشکل کمبود بودجه ادامه دارد
این تهیه کننده با اشاره به کمبود بودجه اظهار داشت: همچنان با وجود کمبود بودجه کار با یک تیم متبحر طی می شود ولی امیدوارم با حضور بیشتر و پررنگ تر بازیگران، بودجه هم به دست ما برسد.
گفتنی است، "عصرپاییزی" به کارگردانی "اصغر نعیمی" و تهیه کنندگی "جمال شیرمحمدی" در 50 قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که برای پخش در سال 92 از این شبکه تولید می شود.
سایر عوامل اصلی این مجموعه تلویزیونی عبارتند از: "علی میرمیرانی"، "آزاده محسنی" و "سمانه نامدار" نویسندگان، "سیروس عبدلی" مدیر تصویربرداری، "هادی معنوی" صدابردار، "ایمان امیدواری" طراح گریم، "مریم رحمانی"‌طراح لباس، "منصور وثوقی" دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، "ناصر نصیری" مدیر تولید، "سیامک مهماندوست" تدوین و "لیلا خوش کنار" عکاس این مجموعه تلویزیونی هستند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.