سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

نقشه جامع واحد فرهنگی دانشگاه آزاد تدوین می‌شود

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر گفت: یکی از اهداف دانشگاه آزاد، تدوین نقشه جامع واحد فرهنگی (مهندسی فرهنگی) در تمام واحد‌های دانشگاهی سرتاسر کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، دیروز به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی، مقوله "آموزش و پرورش"، به عنوان دو بال برای رسیدن جامعه به تکامل، همواره مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر از دو بخش "فوق برنامه" و "قرآن و عترت" تشکیل شده است، تصریح کرد: "فوق برنامه‌های" این دانشگاه در قالب هشت کانون از جمله، کانون‌های "هنرمندان"، "گپ دانشجویی"، "کرسی‌های آزاد اندیشی"، "اندیشه‌های سیاسی" و "امام زمان"، اهداف فرهنگی خود را دنبال می‌کند.

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر ادامه داد: در کانون "قران و عترت" به عنوان دیگر فعالیت‌های دفتر فرهنگی، برگزاری دوره‌های آموزش قرآن و تفسیر و همچنین رقابت‌های قرانی در نظر گرفته شده است.

موسوی با بیان اینکه در سیزدهمین دوره رقابت‌های قرانی ویژه اساتید، 54 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه خمینی شهر حضور داشتند، اظهار داشت: در رقابت‌‌های قرآنی دانشجویی نیز تعداد یک هزار و 660 نفر به رقابت پرداختند.

وی از دیگر اقدامات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر به انتشار نشریه "باران"، "گپ" و "یاس" اشاره کرد و بیان داشت: یک "نشریه صوتی" نیز در این دانشگاه خدمات لازم را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در بین سایر دانشگاه‌های آزاد اسلامی، رتبه نخست "مسجد سازی" و رتبه نخست "اقامه نماز" را در چند سال اخیر، از آن خود کرده است./س

برچسب ها: اصفهان ، دانشگاه ، آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.