مجموعه هتل و تالارهای مشاهیر شهر درچه خمینی شهر با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان استاندار اصفهان در مراسم افتتاح مرحله اول این مجموعه اقامتی، رفاهی اظهار داشت: این استان از ظرفیت بسیار بالایی در توسعه صنعت گردشگری کشور برخوردار است و نیاز به حمایت و مشارکت بخش خصوصی دارد.

ذاکر اصفهانی تاکید کرد: توسعه زیرساخت های گردشگری با افزایش تعداد اماکن رفاهی، هتل ها و مهانپذیرها، توسعه بخش فرودگاهی، اطلاع رسانی و تبلیغات داخلی وخارجی و همکاری بخش خصوصی محقق می شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این مجموعه با زیربنای 15 هزار متر مربع در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: وجود مناطق گردشگری و طبیعت زیبای این منطقه سبب جذب مسافران و گردشگران می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که سرمایه گذاران بخش خصوصی در فراهم کردن فرصت های لازم برای توسعه صنعت گردشگری و بالابردن کیفیت خدمات رفاهی به مسافران داخلی و خارجی در شهر های همجوار با شهر اصفهان مشارکت بیشتری داشته باشند.

ذاکر اصفهانی افزود: بخش خصوصی با افتتاح مجموعه هتل مشاهیر با ظرفیت 800 تخت، برای 200 نفر اشتغال ایجادکرده است.

شایان ذکر است مرحله اول هتل چهار ستاره مشاهیر باهزینه ای بالغ بر 120میلیارد ریال با مشارکت بانک ملی و پرداخت 60 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در پنج هزار و 500 متر مربع زیربنا و امکاناتی همچون سالن تشریفات و همایش، رستوران و آشپزخانه با ظرفیتی حدود دو هزار نفر تکمیل و افتتاح شد.

مرحله دوم این مجموعه در 9 هزار متر مربع زیربنا و با هزینه ای بالغ بر 140 میلیارد ریال دارای امکانات خدماتی، اقامتی، ورزشی و استخر است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.