سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيشرفت 85درصدي آزاد راه تهران - کرج

مديرکل راه و شهرسازي استان البرز گفت: پروژه آزاد راه تهران - کرج يک پروژه ملي است که ساخت آن پيشرفت 85 درصدي داشته و ظرف 2 ماه ‌آينده به بهره برداري مي رسد.

سعيد صابوني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه 62 کيلومتر آزاد راه در استان البرز در حال ساخت است گفت: 214 کيلومتر راه اصلي و يک هزار و 34 کيلومتر راه روستايي در حال ساخت است.

وي ادامه  داد: مجموع کل راه هاي استان البرز به يک هزار و 390 کيلومتر مي رسد که در آينده اي نزديک به بهره برداري خواهد رسيد.

صابوني با اشاره به اينکه نيم درصد از راه هاي کشور در حوزه استان البرز قرار دارد گفت: 18 درصد از ترافيک کل کشور به  دليل شريان اصلي بودن مربوط به استان البرز است.

مديرکل راه و شهرسازي استان البرز در ادامه اظهار داشت: مسافرت به شمال و شمال غرب کشور از طريق استان البرز انجام مي شود و در روزهاي آخر هفته مسير کرج به چالوس پرتردد است.

صابوني با اشاره به اينکه 2 پروژه راه سازي در استان البرز در حال ساخت است افزود: تبديل شدن آزاد راه تهران - کرج از 3 لاين به 5 لاين از بزرگترين پروژه هاي استان البرز است.

وي در ادامه اظهار داشت: اين پروژه با پيشرفت 85 درصدي در حال ساخت است و ظرف 2 ماه اينده به اتمام مي رسد.

صابوني در ادامه تصريح کرد: مساحت کل اين پروژه 13/5 کيلومتر است که 5/5 کيلومتر از آن به بهره برداري رسيده است.

مديرکل راه و شهرسازي استان البرز خاطرنشان کرد: پروژه آزاد راه تهران -کرج از سمت همت يک پروژه ملي است که نقش موثري در کنترل ترافيک کشور دارد./س
برچسب ها: صابونی ، البرز ، آزاد راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.