سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام جلالي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

ايجاد کميته اعزام‌ مبلغ جبهه پايداري در قم به منظور فعاليت در زمان قانوني تبليغات

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي خبر از تشکيل کميته اعزام مبلغ اين جبهه در قم به منظور فعاليت‌هاي انتخاباتي در زمان قانوني تبليغات داد.

"حجت‌الاسلام حسين جلالي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، خبر از تشکيل کميته اعزام مبلغ  جبهه پايداري به منظور فعاليت‌هاي انتخاباتي در زمان  قانوني تبليغات داد و اظهار داشت: مسئولان استاني ستادهاي جبهه پايداري انقلاب اسلامي تعيين شده‌اند و کميته‌ها نيز شکل گرفته است.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: روحانيون آماده شده‌اند تا در زمان قانوني تبليغات فعاليت‌هاي تبليغي خود را انجام دهند.

وي درباره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا‌ گفت: جبهه پايداري بنا دارد تا در بعضي کلان شهرها براي تدوين ليست اقدام کند.

رئيس دفتر آيت‌الله مصباح درباره حمايت جبهه پايداري اصفهان از کانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم افزود: بعد از انتخابات سال 90 جبهه پايداري با اساسنامه و آئين‌نامه شکل گرفت  و براساس چارچوب‌ها افرادي را در استان‌ها تعيين کرد و به آنان احکام داد اما افرادي که هم‌اکنون با عنوان جبهه پايداري در اصفهان فعاليت مي‌کنند هيچ حکمي از جبهه ندارند و اساسا جبهه پايداري اصفهان شکل نگرفته است و آنان در زمان انتخابات مجلس فقط به جبهه کمک مي‌دادند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، جبهه ، پایداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.