سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداري از سه دستگاه ترنست و دوازده واگن مسافري

سه دستگاه ترنست و دوازده واگن مسافري ساخت داخل امروز با حضور وزير راه و شهرسازي و مسئولان شرکت راه آهن جمهوري اسلامي ايران به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، ترنست ها به دليل برخورداري از طراحي پيشرفته در بخش بوژي و آلات ناقله ، سيستم تهويه مطبوع و مناسب و همچنين بالا بودن قابليت اطمينان به دليل تقسيم نيروي کشش در بين واگن ها ايمني و سرعت را براي مسافران و قطار تامين مي کند.

بر اساس اين گزارش ؛بهره برداري از 3 ترنست جديد در حالت يک سير در روز سالانه بالغ بر 270 هزار سفر و در حالت دو سير در روز سالانه بالغ بر 540 هزار سفر ايمن و سريع به ظرفيت حمل و نقل ريلي و مسافري اضافه مي کند .

لازم به ذكر است ؛حداکثر سرعت بهره برداري اين ترنست ها 160 کيلومتر در ساعت است که شامل 252 صندلي مسافر مي باشد.

بنابر اين گزارش ؛ ارزش 3 دستگاه ترنست که اکنون به بهره برداري رسيده گفت: حدود 15 ميليون يورو و معادل بيش از 450 هزار ميليون ريال مي باشد.

گفتني است ؛ سري جديد واگن هاي مسافري شرکت گروه صنعتي پلور سبز به دست متخصصان توانمند ايراني با ظرفيت حمل 40 نفر مجهز به سيستم صوتي و تصويري ديجيتال است که ارزش اين دوازده واگن 4/8 ميليون يورو که صرفه جويي ارزي حدود 27 ميليارد تومان را به همراه دارد./عب

برچسب ها: ترنست ، واگن ، راه آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.