وزير راه و شهرسازي گفت: توافقي براي افزايش قيمت مسکن مهر با سازندگان و انبوه‌سازان نداشتيم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، علي نيکزاد امروز در حاشيه جلسه هيات دولت و با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران که آيا پرواز زائران حج بالاخره از فرودگاه امام خميني انجام مي‌شود يا خير گفت: هم‌اکنون پروازهاي اين زائران نيز مانند گذشته از فرودگاه مهرآباد انجام مي‌شود لذا هماهنگي‌هايي را انجام داده‌ايم که اين پروازها را در آينده از فرودگاه امام خميني داشته باشيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به افزايش قيمت مسکن مهر اظهار داشت: در سال گذشته وزارت راه و شهرسازي بخشنامه‌اي در مورد قيمت‌هاي مسکن مهر تهيه و به تمام انبوه‌سازان و سازندگان اعلام کرد لذا تفاهمي در خصوص افزايش قيمت‌ها نداشتيم.

نيکزاد افزود: ماليات در نظر گرفته شده براي خانه‌هاي خالي در تهران 300 هزار تومان است.

وي با اشاره به افتتاح 2 ميليون و 130 هزار واحد مسکن مهر در دولت نهم و دهم عنوان کرد: وجود 1 ميليون و 500 هزار واحد به اتمام رسيده و تحويل مردم داديم همچنين در آينده‌اي نزديک حدود بيش از يک ميليون مسکن مهر را تا پايان دولت دهم افتتاح مي‌کنيم.

وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه حدود 4 ميليون مسکن شهري و روستايي در طول دولت‌هاي نهم و دهم ساخته شده‌اند، تاکيد کرد: به نظر من دولت آينده بايد حمايت جدي را از بخش مسکن داشته باشد.

نيکزاد در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در مورد اينکه چه آروزيي را در حوزه کاريتان داشته‌ايد اما در انجام آن موفق نبوديد، گفت: آرزوي ايجاد قطار سريع السير با سرعت 250 کيلومتر در مسير تهران ـ مشهد بردلم ماند.

وي در پاسخ به اين سوال که موانع انجام اين کار چه بود، گفت: فاينانس چين و بروكراسي از جمله موانع انجام اين کار بود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: راه ، شهرسازی ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار